Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 2 af 2

Emner: 8361 Hasselager v/ Aarhus Terapihobby

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    8361 Hasselager v/ Aarhus Terapihobby

    Vores banner køber

    Terapihobby
    Bøgekildevej 24
    8361 Hesselager

    http://www.terapi-hobby.dk/

    Har en kasse stående til folk kan lægge deres garn deri i deres åbningstid
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    så har Rokken lige fået 5,9 kg. garn fra Terapi-Hobby. I hvert fald en ordentlig sækfuld!!


    Jeg var derude for at handle til mig selv og spurgte, om der var noget til Rokken.
    Ja det var der da. Kassen var næsten fuld, og da hun havde fyldt det hele i en sæk og jeg greb ud efter den, sagde hun stille: "Vent lige lidt" og gik ind i butikken og tog det ene nøgle efter det andet ned fra udsalgshylden. Den anden kom til og spurgte: Er det til Rokken?". Ja, sagde jeg. "Jamen så", sagde hun og gik om på den anden side af hylden og så flåede de begge to ned fra hylderne og fyldte sækken.
    "Hvor er det altså sødt af jer", sagde jeg.
    Hvorpå den ene svarede stille: "Det går jo til et godt formål".


    Helt, helt stille og SÅ søde er de, gør bestemt ikke noget væsen af, at de giver til de hjemløse i sækkevis. De gør det bare.
    Jeg er dybt imponeret og meget, meget rørt - og det må du meget gerne sige videre både til Ole derude og på Rokken og Facebook og hvor som helst, du lyster.


    Jeg sætter sækken op på torsdag, når vi har hjemløsedag - men måske tager jeg den med i butikken først for at prale af Terapi-Hobbys generøsitet - synes du ikke, det ville være en god idé?


    Knus fra Lona
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •