Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 12

Emner: hundeuld 2013

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    hundeuld 2013

    Uha er vi virkelig nået til oktober uden jeg har fået lagt noget herind

    Men ja her frabrikeres pøjter pøjeter.jpgpå livet løs til den lille ny Vinding vi kan jo ikke have at lille Marius ikke har familie pøjerter på

    Historien
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så blev der lige et par til færdig til den nye Vinding, IMG_4074.jpglidt vildt det er hans tip tip oldemor der er begyndt på den opskrift, måske endda ældre; men vi ved med sikkerhed hun også har lavet dem.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Min store broder stiller jo op til kommunevalg til november på Fanø og jeg vil sende ham sådan en "god vind" hilsen i den anledning, på FB skrev jeg

    Kære Søren
    I din postkasse i morgen eller i overmorgen B post vi spare jo på portoen vil du finde disse valg sokker som er strikket på krondyr strømpepinde for vi udnytter jo alt, intet miljø svinerri her. Når du nu har dem på hver gang du går på gaden for kommunevalget bliver de jo slidte, så jeg medsender noget stoppegarn, for vi stopper strømper og du kan selv.

    God valgkamp kære storebror
    Hilsen din søster


    Sidst redigeret af hundeuld : 09-10-2013 kl. 11:45
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jo da her er hans svar på FB



    Søren Vinding Rigtig mange tak Bente!!! Strømperne vil få første plads på mine fødder de næste 6 uger.

    Skulle måske have strikket 2 par

    Lene det er min yngste nevø der har fået en lille søn.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så er der lige blevet et par pøjter færdigfærdig.jpg mere de skal jo også have nogle neutrale pøjter 2 par str M luffer ligger lige om lidt i vantekassen på hoved depotet.
    Sidst redigeret af hundeuld : 24-10-2013 kl. 18:19
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja det har man da, og der er mange der har spurgt

    Her på denne side http://www.hundeuld.dk/poejerter.html ligger der nu 3 gen. pøjter elna.jpgdet er dem min mor strikkede, jeg får strikket den 4 gen meget snart.

    Så har jeg gang i det her jenny.jpg kan i se hvad det er , nu skal jeg lige have dem prøvet på en i morgen, så de kan blive helt færdige.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    29 Mar 2013
    Geografisk sted
    Ørum, Tjele
    Indlæg
    198
    Det skulle vel aldrig være noget, der bliver til et par kærestevanter??
    Eller måske bare vanter uden tommeltot? Ej, så havde du jo nok bare strikket lige op og lukket dem almindeligt af!!
    Det er meget mystisk!
    Venlig hilsen BenteM

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Sådan ser kontor håndledsvarmer ud , hvor man sætter langemanden ind i løkken på bagsiden. jenny_2.jpg

    Ønsket var at holde håndfladen fri for strik. Der kommer et billed af dem på hånden.
    Sidst redigeret af hundeuld : 28-10-2013 kl. 22:24
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så blev der lige hæftet ender IMG_4227.jpg så skal den afsted mod Ørestaden og der skulle jo lige et par pøjerter med i samme farvestr 1 år
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Nu bliver resten brugt fra min bygge trøje kan jeg seså kommer Marius ikke til at fryse.
    http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=32286
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •