Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 12

Emner: Bytte stempler på papir

  1. #1
    Klippegøj Gæst

    Bytte stempler på papir

    Er der nogen, der vil være med til at bytte stempler på papir. Jeg har en del stempler og forestiller mig at stemple dem på akvarelpapir (det bruger jeg normalt). Så kunne jeg f.eks. sende 10 forskellige afsted (eller flere ens, hvis det ønskes).

    På den måde kunne vi alle få fornøjelse af mange forskellige stempler uden selv at skulle købe dem.

    Lad høre......

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Hejsa - øh, hvordan skal man bruge de byttede stempler på papir?

    Har åbenbart sløj mht fantasi....
    supersine669

    carpe diem

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Hm hvordan ? Vi laver ikke papir her i huset, men blev da lidt nysgerrig..
    Sidst redigeret af hundeuld : 04-10-2012 kl. 19:32
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

  4. #4
    Klippegøj Gæst
    Jeg vender lige tilbage når jeg kommer hjem med nogle billeder - jeg har lidt svært ved at forklare hvad jeg mener - så billeder vil måske hjælpe.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Kan da se, at Haven har samme problem *SS*
    supersine669

    carpe diem

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    Jeg forestiller mig at man så selv farvelægge de stempler man får, og så bruger man dem til forskellige dekorationer på kort, æsker, gavemærkater - eller hvad man nu kan finde på.....

    Ellers må Klippegøj lige rette mig, hvis jeg tager fejl :)

    Jeg kunne da godt være frisk - men det bliver ikke lige nu, da jeg har temmelig meget andet - men kan det trække 14 dage-3 uger, så kunne jeg da se hvad jeg har af stempler , for det er så længe siden jeg har kigget i kassen, at jeg ikke kan huske det

  7. #7
    Klippegøj Gæst
    Netop Mini123 - det var lige det jeg prøvede at foreslå.

    Jeg har taget et par billeder der måske forklarer lidt bedre. Hvis vi bytter får vi jo mange flere forskellige stempler uden at skulle købe i dyre domme.

    Det er jo ikke noget der haster - og julen kommer også snart med alle de specielle jule stempler.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    Jeg er med, hvis der findes noget i kassen jeg kan bidrage med :) - men det kan være du kommer til at prikke til mig på et tidspunkt - min hukommelse er lidt hullet i tiden :)

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    02 Jun 2008
    Geografisk sted
    9740 Nordjylland
    Indlæg
    240
    Jeg ku også godt tænkes at være med på en bytter..

    Mest bruger jeg Letraset papir og mine Spectrum Noir penne.. det kræver så stempelsværten Memento..men jeg har akvarelpapir så jeg er med på begge slags..

    Og er klar pr omgående
    Marianne

  10. #10
    Klippegøj Gæst
    Skal vi ikke bare kaste os ud i det - vi sender adresser i en PB - og så sender vi 10? stemplede ark. Skal de alle være forskellige eller flere ens (jeg vil gerne have flere ens, så laver jeg nogle næsten ens kort).

    Til farvelægning bruger jeg Letraset ProMarker eller AquaMarker, jeg har ikke haft problemer med den almindelige stempelfarve fra Panduro.

    Lad os prøve - det koster jo kun et frimærke!

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •