Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 11

Emner: Ideer søges.....

  1. #1
    Rysse Gæst

    Ideer søges.....

    Jeg har lovet min genbo, at lave 7 bordekorationer til deres sølvbryllup i slutningen af Juni.

    Er der nogen, der har nogle gode ideer eller kender nogle gode links.

    Der er både hvide duge, servietter og lys på den restaurant, hvor det skal holdes. Så........ måske noget i en kontrast farve.

    Og det skal helst være nogle blomster man kan få fat i nu, der ikke koster en bondegård.

  2. #2
    SanneG Gæst
    Har for flere år siden set en dekoration bestående af en halv vandmelon med forskellige rosenhoveder stukket i midten - det så dejligt sommerligt ud.

    En midsommerkrans af vilde blomster, men det er måske ikke lige til restaurantbrug.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Den vandmelon lyder rigtig spændende
    og Julemor

  4. #4
    Gartner Gæst
    Jeg vil gerne fortælle hvad der er oppe lige på det tidspunkt :)
    De binder buketter hver mandag ude på mit arbejde til firmaer, og det er someregel "årstidens blomster".
    Hvis du lige minder mig om det når vi når dertil, så giver jeg lige en breefing :)

    Jeg ved at der lige pt er rigtig mange bonderoser. De er superflotte.
    De bruger også meget Gerbera i denne tid. Sidst i nogle superflotte orange farver.
    Jeg skal på Grønttorvet imorgen, og vil også gerne lige kigge der hvad der er.

    Mange hilsener
    Janne

  5. #5
    Rysse Gæst
    Det lyder dejlig Gartner.

    Jeg skal bruge dem om 17 dage. Prøv og se hvad der er i røde og lilla farver. Det skal helst ikke være alt for store blomster, da de skal sidde ved små borde.

  6. #6
    Gartner Gæst
    Så er det lige før det jeg kan kigge på imorgen, også er det der er når du skal bruge.
    Jeg tager en kigger imorgen, og melder lige tilbage :-)

  7. #7
    bettevibsen Gæst
    Nu det er til sølvbryllup, ville jeg nok vælge en traditionel dekoration med røde roser og Eustoma (texasklokke) i enten hvid eller lilla og så grønt for resten

  8. #8
    Rysse Gæst
    Tak for alle ideerne, og kom gerne med flere.

    Hvordan ser en texasklokke ud ?

    Glæder mig til at høre fra dig Gartner. Men jeg ser nok først dit indlæg søndag, da jeg tager i sommerhuset i morgen tidlig.

  9. #9
    Gartner Gæst
    Hej!

    Så har jeg her til morgen været på Grønttorvet.

    Der var mange spændende ting, man kan jo næsten få alt derinde.
    Jeg lagde mærke til at der var mange Hortensia og roser.
    Derudover er der jo brudeslør og Alstromeria (Håber det var rigtig skrevet) Der var også Chrystanthemum dem med små blomster.

    Jeg håber dette var til lidt hjælp.

    Mange hilsener
    Janne

  10. #10
    Rysse Gæst
    Mange tak for alle Jeres input. Nu vil jeg forelægge alle ideerne for genboen. Så må vi se hvad hun siger.

    Skal nok sætte et billede af resultatet ind når de er færdige.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •