Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 9 af 12 FørsteFørste ... 56789101112 SidsteSidste
Viser resultater 81 til 90 af 114

Emner: Ting til dukkehus

  1. #81
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Postejkrigeren

    Jeg har efterhånden investeret i dukker i alle størrelser, mangler dog stadig "mor og far"
    Det er barnedukke, men ikke af de helt små
    Tror måske jeg ender med at sætte et lille bånd på ærmerne så det kan se ud som om det er med vilje.
    Jeg er meget godt tilfreds med resultet når man tænker på det var mit første forsøg med pinde nr. 0.75

    Har i ellers ideer til hvor man i DK kan købe strikkepinde i de størrelser?
    Jeg kender kun Dukkedesign..

    Nu tager jeg på ferie imorgen med en brækket fod, så mon ikke jeg har noget færdigt når jeg kommer hjem igen

    Tak for hjælpen indtil videre
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #82
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet

    ang. strikkepinde...
    jubii noget jeg ved... har selv 2 forskellige par... et par købt hos dukkedesign.. og et par købt hos dukkestuen hillerød.... hos dukkestuen kan man købe dem med skaft... rigtig gode.. så bliver pindene ikke så bløde og nemmere at styre.. koster dog lidt mere.. 45-50 kr.. tror jeg.. nu ved jeg ikke hvor i landet du bor.. men skulle du være interesseret.. så skal jeg til hillerød butikken indenfor den næste mdr.. (suser ikke så meget rundt i øjeblikket ) de er rigtig gode de strikkepinde..
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #83
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Postejkrigeren

    Juhuuu, det er jeg glad for.
    Jeg er fra Brønshøj, så der er ikke såååå langt til Hillerød. Og det lyder super at der er skaft på pindene.
    Jeg suser jo heller ikke så meget med foden brækket, men det går jo over igen. Så er det bare en togtur.
    De ekstra penge er givet godt ud for skaftet. Mine pinde fra Dukkedesign har allerede nu en lidt sjov facon
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #84
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet af.dukkehus

    ja de tynde pinde bøjer lidt... mine ser også meget "sjove" ud... dem med skaft holder faconen bedre... de har også en del garn m.m. i disken i dukkestuen... men pas på det koster penge at komme i den butik... :lol: ender altid med at bruge en formue der.

    http://www.dukkestuen.dk/
    link til stedet
    Venlig hilsen
    Rokken

  5. #85
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Postejkrigeren

    Jeg er bange for at jeg allerede nu, på mit meget tidlige stadie har brugt mange penge...
    Læste dine indlæg om taskerne og kender heldigvis en bogbinder som nu forsyner mig med rester der også snildt kan bruges til sko.
    Og det tykke bogbinder papir til hatte...
    Min kærlighed til Heidi Ott dukker gør ikke sagen billigere. Har nu fem styk...
    Venlig hilsen
    Rokken

  6. #86
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet

    lyder spændende med skoene...!! har jeg ikke kastet mig ud i endnu.... viser du dem ikke herinde når du har forsøgt dig.
    men ja.. det kan hurtig blive en lidt dyr hobby.. især hvis man får forkærlighed for de lidt "finere" ting... men du kan altså også få brugt mange penge på "bras" så hellere nogle fine ting er selv ved at skifte lidt ud...!
    Hvor køber du dukkerne henne..?? var du i farum...?
    skulle du have lyst til en "miniature-dukkehus" snak m.m.. er du meget velkommen til at kigge forbi... kan være vi også skulle lave en "hobby-dag" nogle af os der bor i nærheden af hinanden.. kender efterhånden nogle stykker som jeg ses med af og til her hos mig altid hyggeligt...
    men det kan vi lige snakkes ved om når du er mere "mobil"
    Venlig hilsen
    Rokken

  7. #87
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Postejkrigeren

    Var desværre ikke i Farum, havde det ellers på min plan, men det kunne ikke lade sig gøre.

    Vil gerne vise sko når jeg har forsøgt mig, eller har frembragt noget jeg synes jeg kan vise frem, første par griner jeg stadig meget af.

    Jeg har købt mine dukker på Ebay, men den "mor" jeg vil have har jeg kun set på Miniseumshjemmeside.
    Jeg har en yndlingsforhandler på Ebay der også sælger dukkestande til ingen penge (Næsten...)

    Det lyder rigtig godt med en "miniature-dukkehus" snak en dag. Kunne også godt bruge tips og den slags til hvordan jeg kommer videre.
    Tak for invitationen!!!
    Rart at komme i kontakt med fok der er lige så pjattede med den slags som en selv!
    Venlig hilsen
    Rokken

  8. #88
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Postejkrigeren

    Jeg har nu prøvet at tage et billede af mit første forsøg min ministrik.
    Billedkvaliteten er ikke så god, men jeg håber i alligevel kan se lidt af hvad det er jeg har lavet...
    Og samtidig mit første forsøg med tasker... Stærkt inspireret af dette forum
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Venlig hilsen
    Rokken

  9. #89
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet hanneda

    Hej er det en Heidi ott dukke du viser på billedet?

    Jeg er bare nysgerrig og kender ikke til disse dukker
    Venlig hilsen
    Rokken

  10. #90
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Postejkrigeren

    Ja, det er en Heidi Ott dukke.
    www.miniseum.dk under museumsbutik er der mange af hendes dukker, hvis du skulle få lyst at se flere.
    Hun laver også i stor størrelse, men jeg er mest til det der mini noget...
    Venlig hilsen
    Rokken

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •