Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 6 af 12 FørsteFørste ... 2345678910 ... SidsteSidste
Viser resultater 51 til 60 af 114

Emner: Ting til dukkehus

  1. #51
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet linda

    Hej nu har jeg forsøgt mig med marmorvask til badeværelse, og lidt tilbehør. Det forestiller toiletbørste, sæbeskal og tandkrus.
    Det er muligvis for marmoreret,, nu skal jeg lige have bygget vasken ind i et skabsmøbel.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #52
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet af-dukkehus

    hej Linda
    hvor er du kreativ... kan godt være det er lidt for marmoret.. kommer an på hvad du bruger til tror jeg.. med ensfarvet træskab til vasken eller lign tror jeg det ser godt ud...svært at få marmoringen småt uden at det ser "mudret" ud....!
    Man kan også få noget cernit der ligner sten.. forskellige farver granit...vi har bl.a. (rettere datteren har) forsøgt at lave små fuglebade af dette til miniaturehaven.. hvor i der så skal fyldes "kunstig vand"...!
    dejligt du viser dine ting frem
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #53
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Linda

    jeg bygger den ind i et hvidlakeret skab, det er let nok at lave marmor selv, det er bare at blande en lille farvet stribe cernit ind i hvid cernit, så bare folde sammen indtil marmoreringen passer
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #54
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet af-dukkehus

    Linda .. jeg kom lige til at tænke på at i den eng. dukkehusbog jeg har hjemme.. er der også et bord med "indlagt/nedlagt" skakplade.. lavet i marmoreret cernit i selve bordet... det ser meget sjovt ud... kan være jeg skulle sende "opskrift/billede" med af det til dig
    Jeg har endnu ikke fået sendt noget af det vi snakkede om.. (har været ude af drift de sidste dag.. igen..igen.. ) men skal få gjort det når jeg lidt bedre kan sidde ved pcen i længere tid af gangen...
    Venlig hilsen
    Rokken

  5. #55
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Linda

    Hej jeg har lige været i brugsen. Der fandt jeg i deres 20 kr. marked, dækkeservietter af kork.
    Det er godt til gulvbelægning i dukkehuset , flot og allerbedst BILLIGT.
    Venlig hilsen
    Rokken

  6. #56
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Linda

    Nu har jeg endelig fået tid til at prøve, at lave nogle ting med min drejebænk.
    I får lige en kigger.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    • Filtype: jpg 1.jpg (16,2 Kb, 18 visninger)
    • Filtype: jpg 2.jpg (14,9 Kb, 17 visninger)
    Venlig hilsen
    Rokken

  7. #57
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet af-dukkehus

    havde slet ikke nået at kigge herinde før jeg svarede på din mail.. hmmm.. jeg må have fat i sådan en drejebænk også... helt misundelig ?: hvor er det ? Godt gået.. så kan du jo produceret helt indboet... sjovt med lidt anderledes møbler end dem man kan købe alle steder... burde også selv forsøge mig snart.. det har mere været "småtingene" jeg har lavet... lige nu laver jeg miniaturetasker af rigtig reptilskind.... "firbenskind" som jeg fandt i skindbutikken.. tyndt men meget sejt og stift at arbejde med... men forsøger.. skindet er flot ihvertfald.. nu må jeg se om taskerne også bliver det .
    glæder mig til at se flere møbler fra din hånd Linda.. spændt på om du kan lave nogle af de "opskrifter/brugsvejledninger" på møbler så
    Venlig hilsen
    Rokken

  8. #58
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Linda

    Ja jeg samler mod til de små ting, jeg er nu ikke sikker på at mine fingre vender i den rigtige retning. Jeg synes det er imponerende, at du kan lave de små tasker og hvad du ellers laver af småting, jeg klarer mig vist bedst med et stykke værktøj. Og jeg er sikker på at jeg nok skal få noget ud af de sider du sendte.
    Venlig hilsen
    Rokken

  9. #59
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet embla

    Må skryte litt, jeg nå! Er nemlig kjempestolt av meg selv! Dette er det aller første møbelet som jeg har laget helt selv til dukkehuset. Det var kjempemorsomt, så det blir nok flere hjemmelagde møbler etter hvert.

    Embla
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Venlig hilsen
    Rokken

  10. #60
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet avj

    Et pragteksemplar, får lyst til at røre ved den.
    Venlig hilsen
    Rokken

Side 6 af 12 FørsteFørste ... 2345678910 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •