Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Regn

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Regn

    Nøj hvor det har regnet mellem kl 5 og 6 heroppe i Nordsjælland godt 38 mm kom der .

    Har i fået noget rundt omkring
    Sidst redigeret af hundeuld : 08-08-2013 kl. 10:43
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Ikke noget endnu... Men iflg. DMI er det i anmarch mod solskinsøen netop nu. Temp. er også steget til over 20 grader. Så det er spændende

    Så har roserne da ihvertfald fået en god slat vand hos jer nu
    og Julemor

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja mon ikke, det er derfor vi er så tidlig oppe, for der var kommet noget skidt ned i afløbet fra tagrenden, så den var stoppet, så alt kom ud over tagrenden, der stod 2 cm vand i selv gården, så Ja roserne har fået vand, det har de her også tomat.jpgdet er cherry og blomme tomater, de giver helt utroligt i år, vi har taget af dem
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    05 Oct 2012
    Geografisk sted
    i
    Indlæg
    158
    Regnen er først startet i København nu.
    Jeg håber det vil regne meget, og holde op når jeg har fri :-) Det er så varmt at cykle hjem iført regntøj, når temperaturen er over 20 grader

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    15 Mar 2011
    Geografisk sted
    2630 Taastrup
    Indlæg
    546
    Her i Glostrup startede regnen for 1/2 time siden lige da vovsen og jeg skulle på morgen tur
    Vi kørte hjem fra fantastiske Bornholm i går, hvor vi har været på campingferie, så vi er meget glade for at slippe for skybrud..

    Zep, jeg håber ikke at I drukner helt væk, for vi vil gerne til Bornholm igen en anden gang...
    Det kræver ærlighed, at sælge elastik i metermål..

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    03 Mar 2008
    Geografisk sted
    Regstrup, 4420
    Indlæg
    185
    Jeg fik regnen at mærke i Mullerup, der vare bare 40 cm vand i min kælder den er på 75 kvm, så gang i pumpen da der ikke er noget afløb. Så jeg tager en opvaskerbalje pumpen deri om bruge en fejebakke til af få vandet i vandbaljen, så der gik bare 4 timer, skal have købt en vådstøvsger til det sidste i hjørnerne. Mvh annibente

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Ja, det er altid Syd-, Sønderjylland, Midtjylland, Fyn, Sjælland, Sydhavsøerne og Bornholm, der får al regnen. Vest- og Nordvestjylland (Thyholm, Thy og Hanherred) har kun fået nogle få dråber regn. Alt er så knastørt, at der bare skal én gnist fra en grill, et bål eller en landbrugsmaskine til før der starter en større brand. Det var jo dét, der skete i Klosterheden Plantage mellem Lemvig og Holstebro. Heldigvis fik de hurtigt slukket ilden igen.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •