Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: Blandede følelser

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    06 Mar 2010
    Geografisk sted
    Midtsjælland
    Indlæg
    77

    Blandede følelser

    Det er vist kun på Rokken, at man finder de helt rigtige at dele sine blandede følelser med, når der sker følgende: Den store hunkat tisser i et jalousi-anfald i symaskinen (Pfaff creative broderimaskine) og undertransportøren virker ikke

    Jeg har nu bestilt en brugt Creative Vision (topmodellen fra 2010) og forhandleren tager min sammenbrudte maskine i bytte. Jeg får den store 360x360 ramme med - det hele til en byttepris af 14.000.

    Jeg er fuld af blandede følelser og ved ikke om jeg skal ærgre mig grøn over de 14.000 eller være vild af begejstring for den gode handel. Jeg har ikke set den "nye" endnu, og er selvfølgelig også lidt nervøs for hvor velholdt den er.
    Mange hilsner
    Myre

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    26 May 2013
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    22
    Citat Oprindeligt indsendt af Myre Se meddelelser
    Det er vist kun på Rokken, at man finder de helt rigtige at dele sine blandede følelser med, når der sker følgende: Den store hunkat tisser i et jalousi-anfald i symaskinen (Pfaff creative broderimaskine) og undertransportøren virker ikke

    Jeg har nu bestilt en brugt Creative Vision (topmodellen fra 2010) og forhandleren tager min sammenbrudte maskine i bytte. Jeg får den store 360x360 ramme med - det hele til en byttepris af 14.000.

    Jeg er fuld af blandede følelser og ved ikke om jeg skal ærgre mig grøn over de 14.000 eller være vild af begejstring for den gode handel. Jeg har ikke set den "nye" endnu, og er selvfølgelig også lidt nervøs for hvor velholdt den er.
    Hvis det er en brugt du har købt synes jeg bestemt du bliver snydt. Se hvad en brugt står til i dag. http://www.symaskine.dk/productSingl...&category_id=4

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    06 Mar 2010
    Geografisk sted
    Midtsjælland
    Indlæg
    77
    Det er den maskine jeg har købt. Fik 2500 for den sammenbrudte og den store ramme til 1500.

    Hvorfor er jeg blevet snydt?
    Mange hilsner
    Myre

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    26 May 2013
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    22
    Citat Oprindeligt indsendt af Myre Se meddelelser
    Det er den maskine jeg har købt. Fik 2500 for den sammenbrudte og den store ramme til 1500.

    Hvorfor er jeg blevet snydt?
    Den store ramme koster ikke så meget og hvis du giver 14,000 i byt og den nye koster 15.000kr. Pfaff® creative GRAND DREAM HOOP, 360 x 350 mm
    Vejl. pris kr. 1.395,00
    Så har jeg svært ved at se du har fået noget for din den gamle maskine. Beklager kan ikke lige få regnestykket til at gå op..........................

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    06 Mar 2010
    Geografisk sted
    Midtsjælland
    Indlæg
    77
    Citat Oprindeligt indsendt af laurine Se meddelelser
    Den store ramme koster ikke så meget og hvis du giver 14,000 i byt og den nye koster 15.000kr. Pfaff® creative GRAND DREAM HOOP, 360 x 350 mm
    Vejl. pris kr. 1.395,00
    Så har jeg svært ved at se du har fået noget for din den gamle maskine. Beklager kan ikke lige få regnestykket til at gå op..........................

    Hvorfor bruger du energi på at gøre mig i dårligt humør?
    Mange hilsner
    Myre

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    26 May 2013
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    22
    Citat Oprindeligt indsendt af Myre Se meddelelser
    Hvorfor bruger du energi på at gøre mig i dårligt humør?
    Beklager det var bestemt ikke meningen, men du beder jo selv om et svar på om det er det rigtige du har gjort og det var så min mening om dit spørgsmål.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    06 Mar 2010
    Geografisk sted
    Midtsjælland
    Indlæg
    77
    Disse maskiner er normalt aldrig til salg brugte, og det er heldigt at få en overhovedet. Jeg var splittet imellem at være nedtrykt over min ødelagte maskine og at glæde mig til en større og, forhåbentlig bedre. Jeg havde ikke lige brug for at blive forklaret, at jeg også er en fjols, som har ladet mig snyde.

    Forhandleren tager min ødelagte maskine i bytte ubeset, giver mig rabat på en ramme (i forhold til sine egne listepriser, selvfølgelig) og fri fragt frem og tilbage af begge maskiner. Samt to måneders returret, hvis jeg ikke er tilfreds. Jeg ved ikke, hvor meget mere man kan forvente af en virksomhed, der også skal tjene penge?

    Kender du en, der vil betale mere for en symaskine, du ikke ved, hvad det koster at reparere? Hvis ja, lytter jeg da gerne. Den kostede 16.000 på tilbud fra ny.
    Mange hilsner
    Myre

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    26 May 2013
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    22
    Citat Oprindeligt indsendt af Myre Se meddelelser
    Disse maskiner er normalt aldrig til salg brugte, og det er heldigt at få en overhovedet. Jeg var splittet imellem at være nedtrykt over min ødelagte maskine og at glæde mig til en større og, forhåbentlig bedre. Jeg havde ikke lige brug for at blive forklaret, at jeg også er en fjols, som har ladet mig snyde.

    Forhandleren tager min ødelagte maskine i bytte ubeset, giver mig rabat på en ramme (i forhold til sine egne listepriser, selvfølgelig) og fri fragt frem og tilbage af begge maskiner. Samt to måneders returret, hvis jeg ikke er tilfreds. Jeg ved ikke, hvor meget mere man kan forvente af en virksomhed, der også skal tjene penge?

    Kender du en, der vil betale mere for en symaskine, du ikke ved, hvad det koster at reparere? Hvis ja, lytter jeg da gerne. Den kostede 16.000 på tilbud fra ny.

    Kæreste ven med det du skriver så lyder du jo godt tilfreds med dit køb og kan så sandelig ikke forstå det du skriver i første indlæg.
    Den ødelagte maskine ville jeg have taget med til en forhandler og fået et bud på hvad omkostningerne ville blive inden jeg solgte den.

    Så stort tillykke med din maskine, er helt sikker på du nok skal blive glad for den.
    Desværre har jeg ingen erfaringer med broderimaskiner da jeg kun har en gammel Singer, der passer til mine behov.
    Slut herfra og god vind fremover

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •