Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Hynder til havestole

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    26 Apr 2008
    Geografisk sted
    Jylland
    Indlæg
    70

    Spørgsmål Hynder til havestole

    Jeg har fået fingre i nogle skønne, gamle dynebetræk, som jeg godt kunne tænke mig at sy om til mine hynder på mine havestole. Er der nogen, der ved, hvordan jeg griber det an? Har vedhæftet et billede af en stol med en sådan hynde.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Da jeg i sin tid skiftede ud, så brugte jeg de gamle hynder jeg havde klippet af som mønster.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    26 Apr 2008
    Geografisk sted
    Jylland
    Indlæg
    70
    Jeg har aldrig prøvet at sy hynder før, så jeg er i tvivl om, hvordan jeg får stoffet til ikke at glide rundt. Der er syninger ned i hynden nu, men kan man selv gøre det?

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Jeg ville prøve at stikke igennem den eksisterende syning, for ellers tror jeg også stoffet vil rulle rundt med tiden.

    MEN dynebetræk - med mindre det er nogle kraftige nogen af slagsen, tror jeg ikke de holder længe, der vil lynhurtigt blive slidt hul i dem, og så kan mange timers arbejde være spildt.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    26 Apr 2008
    Geografisk sted
    Jylland
    Indlæg
    70

    Tak

    Tusind tak for svar, havde ikke tænkt på det med slidstyrken, overvejer lige en ekstra gang, om det er besværet værd.,

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •