Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 24

Emner: Har i noget sjovt i haven

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Har i noget sjovt i haven

    Er der nogen af jer der har noget sjovt i haven/terassen, som et træ der har sin egen vilje -sten opsætning osv.
    Det kan også være en plante du bare sådan glæder dig over hvert år den vil komme tilbage.

    Så lad os andre være med til at nyde det/det.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    nette strik Gæst
    Jeg nyder min stensætning med vandløb, det er ca. 18 år siden min nu afdøde mand byggede den, men når jeg går der ude kan jeg stadig i minderne se ham bygge den. Den har en stor betydning for mig.
    Pinse haven 2012 007.jpg
    Der er desværre ikke tændt for pumpen da foto er taget, så vandet må i tænke jer til.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Jeg synes lupiner er så smukke så derfor blev jeg rigtig glad da jeg en dag opdagede at en lupin havde sået sig selv udenfor vinduet - og så har jeg selv sået en under træet og endnu en har sået sig selv tæt på en rose og dem glæder jeg mig over hvert år når de vokser op og springer ud
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    Wau nette strik hvor er jeg misundelig over dit stenbed, det er bare super flot jeg forstår godt det betyder meget for dig når din mand har lavet det hvis min mand skal bestemme alt i haven blev der kun græs, grantræer og fliser hvis jeg kunne få hjælp af en anden ville det være super men min far på 71 bor desværre ca. 3 timers kørsel væk, han er frisk og rørig men de har selv både en have og kolonihave samt de har båd, 7 børn og 6 børnebørn sååå jeg skal nok ikke regne med hjælp derfra
    LIAC, ja lupiner er smukke der var nogle år vi her i Tønder havde dem i en del rabatter det lyste vældig op i byen de er her desværre ikke mere, jeg tror de klipper rabatterne for tidlig efter afblomstring så de ikke nåede at sætte frø

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Jeg har indset at jeg ikke kan klare at passe en almindelig have - jeg mangler både tid og helbred til det - så i stedet har jeg, inspireret af internettet, fundet på dette.
    Blomster skal der til, synes jeg.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  6. #6
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Inge K Se meddelelser
    Jeg har indset at jeg ikke kan klare at passe en almindelig have - jeg mangler både tid og helbred til det - så i stedet har jeg, inspireret af internettet, fundet på dette.
    Blomster skal der til, synes jeg.
    palle ideen er

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    05 Oct 2007
    Geografisk sted
    Langeskov, Fyn
    Indlæg
    22
    Jeg glæder mig hvert år til at (gen-) se min iris
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvor er det hyggeligt at se jeres dejlige ting.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    Jeg eeelsker mit staudebed jeg har mange forskellige blomster og de står tæt da jeg vil de på blomster ikke jord, især elsker jeg når mine bonderoser og pæoner springer ud her er det den første udsprungne bonderose i år.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    15 Mar 2011
    Geografisk sted
    2630 Taastrup
    Indlæg
    546

    Min have..

    Jeg har virkelig svært ved at vælge en ting ud fra min have, som har en særlig betydning.
    I øjeblikket NYDER jeg at kigge på vores stærekasser. I den ene har vi majse-unger og i den anden er der gråspurve. Det er simpelthen så skønt at se på, og ikke mindst at lytte til, når ungerne pipper..
    Vores lille plads, som vi anlage for et par år siden, er vi begge MEGET glade for.
    Det store bed foran huset, sætter jeg også meget stor pris på, for det er fyldt med roser.
    Vi har også en masse kønne buske, som jeg ikke aner hvad hedder.
    (men hva', jeg skal jo heller ikke kalde på dem)
    Vi har en gipsfigur af vores afdøde gravhund. Og den ligner ham rigtig godt, så den bringer dejlige minder frem.
    Til sidst og ikke mindst, MIT DRIVHUS!!
    ELSKER at hente friske hjemmedyrkede grøntsager fra drivhuset.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Det kræver ærlighed, at sælge elastik i metermål..

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •