Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 30

Emner: Hvad med de knapper

  1. #11
    NextLevel Gæst
    Jeg syer ind i mellem knapper på siden af håndledsvarmere og sokker. Udelukkende som pynt og meget gerne meget forskellige.

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    17 Jan 2010
    Geografisk sted
    sønderborg
    Indlæg
    30
    sat dem til salg i kikkassen

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Lige på rette tid dumpede denne her ned i min mailbox:
    http://www.favecrafts.com/Decorating-Ideas/19-Button-Crafts-for-You-and-Your-Home//ml/1

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Den side er slet ikke dum
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    03 Mar 2008
    Geografisk sted
    sæby
    Indlæg
    73

    Smiler

    Flere ideer med knapper:

    Man kan male stammen og grenene af et træ på et lærred og så lime knapper på som blade. Det har børnene på mit arbejde lavet og de blev rigtig søde.


    Selv bruger jeg nogle gange knapper som bordpynt, bundet omkring glas og vaser med forskellig snor eller blot strøet på et fad sammen med bloklys og en lille vase med en blomst.


    Jeg har også set forskellig farvede knapper i samme facon trukket på en tynd lædersnor og brugt som en rigti sød sommerhalskæde, særlig fint til en hel enkel sort t-shirt med rund hals.


    Jeg er selv knapoman, kan ikke lade være med at rode knapkasserne igennem i genbrugsbutikkerne og kan også godt finde på at købe en trøje eller bluse i genbrug blot for at få fingre i knapperne!

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    31 May 2011
    Geografisk sted
    midtjylland
    Indlæg
    101
    Min veninde ville gerne have nogle maskemarkører. Jeg lavede dem af knapper i stedet for perler og hun er vældig tilfreds med dem
    Tante Tut
    Hold masken...

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.839
    Det var da en god ide, Tante Tut.

    De er sikkert søde.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    15 Jun 2011
    Geografisk sted
    Hvalsø
    Indlæg
    114
    Hej

    Det er også smart at sy en masse knapper på kinasko som jo er ret kedelige at se på. har set det flere gange og tænker hver gang, at det må jeg prøve, det er dog aldrig blevet til noget endnu

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    23 Nov 2009
    Geografisk sted
    Måløv
    Indlæg
    29
    Jeg har to lækre strikkede købte tunikaer, der er sat en masse knapper på som pynt. på den ene tunika sidder de sådan lidt spredt oven over det ene bryst og nede omkring navlen men ude på siden (ikke midt på). jeg har også set huer til børn og voksne hvor der er knapper på som pynt.... eller på vanterne og sågar på sokkerne ved ribkanten (altså på ankelen) super fancy...

  10. #20
    nette strik Gæst

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •