Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 35

Emner: Missemors kager 2013 - Nyt indlæg 33 - 5.12.

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Det er så de seneste kager jeg har lavet. En studenterkage: Chokokoladekage med hindbærmousse og hvid chokoladeflødecreme, og så en ide jeg skulle afprøve - og så måtte deltagerne til vores årlige gadefest være prøvekaniner.
    Lyse lagkagebunde med en kakaobund i midten. Hyldeblomstmousse og hindbærmousse, smurt op med mørk chokolade heri trykket en masse hakkede hasselnødder. Pyntet med hindbærmousse og friske hindbær.
    Den var et stort hit - nu skal jeg prøve at gøre kunsten efter næste weekend, der er bestilling på 2 stk. til en genbo's 18 års fødselsdag - og det samme dag som vi her holder familiekomsammen med 30 mennesker - godt man kan sove, når man bliver gammel
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Du er da fuldstændig fænomenal til de kager der Pas nu på dig selv også og god fest
    og Julemor

  3. #13
    cubik Gæst
    Puuuuuha....sikken en masse lækre kalorier....det ser ud.

    Du har fuldstændig ret....hvorfor sove sin ungdom væk

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Nøje hvor er det flotte kager, og selvfølgelig smager de ligeså godt som de ser ud til..mummmmms
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    ´MUUUUUUUUMS!!!! - Naboerne havde vel ikke noget imod, at være prøvekaniner, havde de vel?!? - Jeg ved, jeg ville ihvertfald ikke takke nej.

    Og hvor er det lækkert, at du også viser, hvordan de ser ud INDENI!! (og mangler du andre prøvekaniner, så står jeg da til rådighed)
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    Er du da "sunshine" hvor ser de kager bare lækre ud
    Man får da helt lyst til noget lækkert nu

    Kæmpe stort TILLYKKE til sønnikke og det flotte 12 tal. Det kan han sagtens være stolt af
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


  7. #17
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg sidder og tænker på de mega flotte kager der bliver lavet her så kommer jeg til at tænke på hvor meget det egentlig koster ca. i martriale at lave sådan en, for det er godt nok nogen gode og flotte råvare du bruger missemor, så det kan ikke være billigt
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Nææ, det er det heller ikke. Jeg har lavet lidt regnestykker på det, og om man bruger fondant eller marcipan eller chokolade med hakkede nødder i og friske bær ovenpå, er faktisk samme pris.

    Jeg har lige lavet to til en genbo's datters 18 års fødselsdag.

    Drømmekagebunde med skovbærmousse og hyldeblomstmousse, smurt op med mørk chokolade, marcipan omkring, og hyldeblomstmoussetoppe med friske brombær. Den kostede i råvarer 217 kr.

    Lagkagebunde med hindbærmousse og chokolademousse, smurt op med mørk chokolade, heri masser af hakkede hasselnødder, hindbærmoussetoppe med friske hindbær. Hjerteform. Den kostede i råvarer 205 kr.

    Den sidste var til vores familiekomsammen, den havde kun et lag, regnede ikke med folk var så sultne efter en god gang aftensmad

    Lagkagebunde med hindbærmousse, og toppe med friske hindbær. Denne er med lys chokolade og hakkede hasselnødder. I midten er det hyldeblomstmoussetoppe.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Orv hvor er jeg lækkersulten nu
    og Julemor

  10. #20
    cubik Gæst
    Igen igen kan du få tænderne til at løbe i vand

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •