Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 24

Emner: Strikkekunst

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    29 Mar 2013
    Geografisk sted
    Ørum, Tjele
    Indlæg
    198

    Strikkekunst

    Mange af jer kender sikkert Prudens Mapstone og hendes Freeform-strik - ikke ligefrem varmestue-egnet, vel nærmest strikke-hækle-filte-m.m.kunst, men hold da helt op, hvor er det flot, det hun laver!

    Man kan sige, at her er virkelig en dame, som har fundet ud af at udnytte sine garnrester
    Jeg bliver altid så inspireret, når jeg kikker på hendes hjemmeside, og får helt vildt lyst til at prøve det - der kommer lige et link her, hvis nogen ikke kender hendes arbejder:

    http://www.knotjustknitting.com/gall...-mapstone.html
    Sidst redigeret af BenteM : 25-04-2013 kl. 19:42 Årsag: rettelse
    Venlig hilsen BenteM

  2. #2
    cubik Gæst
    Hold da helt op for nogle fantastisk flotte ting hun har lavet....har godt set free form før og det er en teknik der virkelig taler til fantasien.....tak for linket

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    05 Jul 2010
    Geografisk sted
    Aabenraa
    Indlæg
    891
    jeg er helt vild med Freeform-strik, men har endnu ikke haft energi/tid til at gå igang med det

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    29 Mar 2013
    Geografisk sted
    Ørum, Tjele
    Indlæg
    198
    Hendes tasker er bare helt forrygende!
    Men jeg har det lidt ligesådan. På et tidspunkt satte jeg mig for at prøve det, jeg havde nogle kønne blå, grønne og orange og beige rester og jeg fik også lavet et lille vældigt fantasifuldt stykke strik, men just kønt synes jeg nu ikke det blev. Helt opgivet det, har jeg nu ikke....
    Venlig hilsen BenteM

  5. #5
    nette strik Gæst

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    29 Mar 2013
    Geografisk sted
    Ørum, Tjele
    Indlæg
    198
    Ej, sikke gode links du lige kender! Tak for dem! Selv om det er freeform, så er det altså rart med ideer og fremgangsmåder, for jeg er ikke kunstner, så det gør noget. Men det kunne godt være rart med sådan noget uforpligtende leg med farver og former, indimellem det andet, ikke? Så, frem med garnbunken igen ; )
    Venlig hilsen BenteM

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    16 Jul 2009
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    71
    Sikke et arbejde. Det minder mig mest om en frodig havbund.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264

    Strikkekunst

    hold da op det er da bare rigtig rigtig flot, free style, ja men der skal alligevel være lidt system over mønstret ellers tror jeg bare det bliver noget rod.

    Sikke en masse garnrester der skal bruges, nogen der har lyst til at lave en varmestuehue på den måde.
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

  9. #9
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af vtj Se meddelelser
    hold da op det er da bare rigtig rigtig flot, free style, ja men der skal alligevel være lidt system over mønstret ellers tror jeg bare det bliver noget rod.

    Sikke en masse garnrester der skal bruges, nogen der har lyst til at lave en varmestuehue på den måde.
    Lysten er der, men tiden...... måske når man engang bliver pensionist.

    jeg tror det kæver mere en man sådan lige tror, spændende.... det er det.

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    23 Nov 2009
    Geografisk sted
    Måløv
    Indlæg
    29
    ejj er der ikke en af jer der kan oversætte.. det ser så fedt ud men hvordan pokker gør man??? jeg kan godt se linket men forstår det ikke???

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •