Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 7 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 61

Emner: Hoved depotet mangler af varmestuestrik

  1. #1
    cubik Gæst

    Hoved depotet mangler af varmestuestrik

    I går var jeg oppe på hoveddepotet og aflevere donationer og færdigstrik, og da jeg gik ind for at lægge det færdige på hylderne, var jeg ved at få et mindre chok.....

    Det bugner med huer på hylden

    Fik så at vide, at der stod yderligere nogle kasser med et par hundrede huer fra sidste år, samt oseaner af baby- og børnetøj.

    Det er så ikke lige det der mangler på depotet til den næste sæson

    Næ, søde varmestuestrikkere.....det ville gavne gevaldigt, hvis der blev lavnet nogle haklstørklæder, luffer/vanter og trøjer.....og fortrinsvis i herrestørrelser, for det mangler der på hylderne.

    Jeg kan godt se, at det er sjovere at strikke til børn og kvinder, men flertallet af de hjemløse er desvære mænd, så det er nok der der skal gøres en lidt større indsats, så mændene også kan få noget varmt på kroppen.

    I må endelig ikke tage dette som et surt opstød....det er blot en information til jer alle, som jeg håber at I tager til efterretning til næste gang I slår masker op på pindene til varmestuestrik.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    15 Mar 2011
    Geografisk sted
    2630 Taastrup
    Indlæg
    546
    Dejlig med info...
    Synes absolut det er at du skriver, hvad der mangler og ikke mangler...

    Jeg holder dog en ufrivillig pause i øjeblikket.. Har fået en tennisalbue, (og jeg spillers ellers kun squash) Så ingen strik, hækling eller håndarbejde generelt fra mig i øjeblikket, desværre... Øv!
    Det kræver ærlighed, at sælge elastik i metermål..

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    05 Jul 2010
    Geografisk sted
    Aabenraa
    Indlæg
    892
    super, jeg havde ellers planer om nogle huer, men de planer bliver straks ændret til Halstørklæder

  4. #4
    cubik Gæst
    Det lyder dejligt anje03. sender lige en for at være omstillingparat

  5. #5
    cubik Gæst
    Dejligt at se at jeg ikke er blevet taget ilde op.

    Sender et god bedring ....og bare rolig sådane en tennisalbue rammer i flæng. Min mand spiller slet ikke og han har også været ramt

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    11 Mar 2012
    Geografisk sted
    Bindslev
    Indlæg
    71
    Det er da kun godt for "os ude i de små hjem" at vide, hvad der er mest behov for.
    karennp

  7. #7
    NextLevel Gæst
    og da vi for et par måneder siden pakkede til Reden International, var det s'gu svært at finde huer til kvinder på hylderne, heldigvis er der kommet nogen til siden da!

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    midtfyn
    Indlæg
    200
    Jeg synes det er fint der bliver oplyst om hvad der mangler. Vi har jo meldt os til dette projekt for at hjælpe. Som karennp skriver er det svært for os at vide hvad der mangler eller er for meget af.
    Tænk på og hjælp andre end dig selv

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg lover vi skal blive bedre til at melde ud; men en ting er sikkert det er til mænd der mangles og da det er ca 80 % mænd der er socialt udsat, ja så kan der nok aldrig blive for meget af det.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Er der så ikke nogle andre steder i landet, hvor der måske mangler huer, hvor nogle af huerne kunne komme hen?
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 1 af 7 12345 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •