Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 8 FørsteFørste 12345678 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 80

Emner: Nord- og Vestjylland varmestuestrikkestrømpeslange 2013

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264

    Nord- og Vestjylland varmestuestrikkestrømpeslange 2013

    Inge K jeg tror du skal lægge den her i det første indlæg ellers bliver den bare væk når nu de alle sammen begynder at skrive indlæg Meld dig til vtj eller mig på pb, hvis du vil hjælpe til at vi får en god dag. Man behøver ikke være varmestuestrikker.
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264

    Nord- og Vestjylland varmestuestrikkestrømpeslange 2013

    Hvis nogen skulle få lyst til at strikke strømper til vores slange så har jeg strømpegarn på lager.

    Er der slet ikke nogen der har nogle ideer til dagen eller måske noget håndarbejde de vil vise frem på dagen, hvis der er så send en pb til Inge eller mig.

    En Ide: Man kunne måske lave en konkurrence - gæt hvor mange meter slangen er og den der kommer nærmest har vundet. Jeg donere gerne en hakkebog eller måske kunne vi donere en rokkebog.
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2012
    Geografisk sted
    nær Herning
    Indlæg
    124
    problemet er, at jeg endnu ikke kan love, at jeg kan komme - det ved jeg først engang i august. Men hvis jeg kan, og hvis der er interesse for det, vil jeg da godt vise hvad nålebinding er for noget....
    The truth may be out there, but lies are inside your head. (T. Pratchett)

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264

    Nord- og Vestjylland varmestuestrikkestrømpeslange 2013

    så håber jeg du kan komme for jeg vil gerne se hvad nålebinding er.

    Jeg tager nogle porcelænsnisse med som jeg har malet, så kan det være de kan skifte ejer
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Jeg kan tage noget pileflet med og kan evt. også flette lidt mens vi er der.
    Det er så tre 'håndværk' hvis Taysha kan komme.
    Er der flere, der kunne tænke sig at vise, hvad de laver? Så hører vi gerne fra jer.

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    11 Mar 2012
    Geografisk sted
    Bindslev
    Indlæg
    71
    Jeg kan ikke love at stille op på dagen - eller give en hånd med arrangementet.
    Men jeg lover at strikke alle de strømper, jeg kan nå inden den 7. September.
    Det må blive mit bidrag
    karennp

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264

    Nord- og Vestjylland varmestuestrikkestrømpeslange 2013

    Det lyder godt at du vil strikke strømper til os, så skal vi lige have fundet ud af hvordan vi får dem frem til os. Jeg har en søster i Åbyen Susanne Toft Jensen hun er også her på rokken som kan tage imod dem. og så kan jeg jo aflægge hende et visit til sommer.
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

  8. #38
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Citat Oprindeligt indsendt af karennp Se meddelelser
    Jeg kan ikke love at stille op på dagen - eller give en hånd med arrangementet.
    Men jeg lover at strikke alle de strømper, jeg kan nå inden den 7. September.
    Det må blive mit bidrag
    Og det er et rigtig godt bidrag
    Uden strømper - ingen 'slange' - så det er lige så vigtigt. Og mon ikke vi kan få hjælp på dagen af gode folk, som ikke skal rejse så langt.
    Det kunne ellers være hyggeligt at møde dig

  9. #39
    Tilmeldingsdato
    11 Mar 2012
    Geografisk sted
    Bindslev
    Indlæg
    71
    Citat Oprindeligt indsendt af vtj Se meddelelser
    Det lyder godt at du vil strikke strømper til os, så skal vi lige have fundet ud af hvordan vi får dem frem til os. Jeg har en søster i Åbyen Susanne Toft Jensen hun er også her på rokken som kan tage imod dem. og så kan jeg jo aflægge hende et visit til sommer.
    Ja, jeg har tidligere afleveret strik hos din søster, så det regner jeg med at gøre igen. Har du en cirka- dato for sidste aflevering i Åbyen, så det kan nå at tælle med i slangen.
    karennp

  10. #40
    Tilmeldingsdato
    11 Mar 2012
    Geografisk sted
    Bindslev
    Indlæg
    71
    Citat Oprindeligt indsendt af Inge K Se meddelelser
    Og det er et rigtig godt bidrag
    Uden strømper - ingen 'slange' - så det er lige så vigtigt. Og mon ikke vi kan få hjælp på dagen af gode folk, som ikke skal rejse så langt.
    Det kunne ellers være hyggeligt at møde dig
    Ja, det kunne være hyggeligt at møde jer også, men som sagt kan jeg ikke love at komme. Der er jo nogle kilometer at køre
    karennp

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •