Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 8 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 80

Emner: Nord- og Vestjylland varmestuestrikkestrømpeslange 2013

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001

    Nord- og Vestjylland varmestuestrikkestrømpeslange 2013

    Jeg har fået tilsagn om at låne forsamlingssalen på
    Grønbjerg Friskole, 6971 Spjald lørdag 7. september
    og vi har åbent fra kl. 12-14

    vtj kommer med rokkens bøger og hakkenåle (beløbet går til indkøb af strømpegarn)

    Man kan købe vtjs egen hakkebog, desuden kan man prøve at hakke og der vi også kunne ses og mærkes på diverse hakkede ting.

    vtj har også nogle håndmalet porcelænsnisser og julekugler med, som gerne vil finde et nyt hjem.

    Meld dig til vtj eller mig på pb, hvis du vil hjælpe til at vi får en god dag. Man behøver ikke være varmestuestrikker. se nærmere i indlæg 30 i denne tråd


    Hvem kommer og hjælper på dagen:

    vtj og Ivan

    IngeK og Kaj
    Sidst redigeret af rokken : 07-06-2013 kl. 11:03

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    skive
    Indlæg
    132
    hvad er det du synes vi skal lave Inger
    jeg har ikke været så meget med her på det sidste , så skal lige opdateres

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Tella prøv at se her:
    http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=32845

    Det ser ud til at det meste af 'Rokkerlandet' er med på idéen, så jeg tænkte om vi også skal være med herovre vestpå. Jeg ved godt at det er noget af et arrangement, så jeg vil gerne gi' en hånd med. Det kan være at andre også er interesseret så vi kan deles om arbejdet - og om det hyggelige i at være sammen om noget.
    Jeg håber at vtj - som vores tovholder - giver sit besyv med på et tidspunkt.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264

    Nord- og Vestjylland

    ja, jeg har først nu set denne tråd Inge K, derfor det sene svar og så fordi jeg har tænkt over hvornår jeg lige skal tømme alle mine sække ude i skuret med strik for at finde strømper.

    Inge K hvis du vil stå for det så er det ok fra mig.

    Men så synes jeg at vi skal gøre opmærksom på at hvis man aflever strik til mig, så skal strømperne være i en pose for sig selv.
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Jeg vil godt 'stå for det' som sådan - altså finde lokaler (jeg har en ide, hvis det må være her, hvor jeg bor), men jeg får brug for hjælp med det praktiske forud for og på dagen og der skal vel også tages kontakt til pressen på én eller anden måde. Den slags har jeg ingen styr på.....
    Men du har ret: det vil absolut være at foretrække at strømperne er til at få fat i nogenlunde nemt og der skal helst også være rigtig mange, så varmestuestrikkerne vil sikkert gerne vide om det er det der skal laves i sommer
    Du kan i hvert fald regne med mig i det omfang min fritid slår til.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264

    Nord- og Vestjylland

    http://rokken3.dk/forum/showthread.php?p=358030

    Vi kan jo sende dem et tip når vi nærmer os tiden og det samme kunne man jo gøre med Dagbladet, ikke at jeg tror de kommer for når det er i weekenden så sender de nødig en reporter ud.

    Jeg laver en tråd med opfording om at strikke alle de strømper man kan når inden datoen 7-9-2013 udløber.

    Nordjylland vil i være med til det????
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Vinni - har du brug for hjælp til at sortere strømperne fra de andre ting i dit skur?

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264

    Nord- og Vestjylland

    tak for tilbuddet men jeg tror ikke det er så galt.

    Men lige nu er det et stort rod for det viste sig, at de 2 reoler vi satte op sidste år der blev den ene reols hylder mugne, så vi måtte smide dem ud og skifte de poser strikket lå i og når jeg får strik så bliver poserne bare lagt ind på hylderne indtil jeg skal pakke en sending.

    Der måske et par timers arbejde, men det er lige det med at gå igang det skal jo heller ikke være alt for koldt når man skal stå derude.

    Regner med at vi henter nye hylder imorgen og så skal jeg have fundet alle strømperne.
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Helt i orden
    Jeg blev lidt i tvivl om hvad du mente, da jeg læste dit indlæg igen. Det er ikke altid så let at skrive en besked så den ikke kan fortolkes
    Når vi ved om dine varmestuestrikkere er med på idéen, vil jeg undersøge omkring et lokale og hvis alt det klapper, kan jeg evt. opbevare nogle af strømperne for dig, så du ikke risikerer overtryk i dit skur

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    11 Mar 2012
    Geografisk sted
    Bindslev
    Indlæg
    71
    Jeg er med på at strikke strømper til en slange fra Nord-Vest Jylland
    karennp

Side 1 af 8 12345 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •