Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 33

Emner: Haderslev Varmestuestrikkernesstrømpeslange 2013

  1. #1
    mosehuset Gæst

    Haderslev Varmestuestrikkernesstrømpeslange 2013

    Jeg synes det er en god måde at gøre opmærksom på at vi er her. Her i Syd Danmark er der ikke mange der kender os.


    Vi holder os også til lørdag den 7 september.


    Jeg går og pusler med en ide, og I for besked i rigtig god tid, det lover jeg, men jeg modtager også gerne ideer fra jer, så byd endelig ind med hvad I har.

  2. #2
    mosehuset Gæst

    varmestuestrikkerstrømpeslange

    Så har vi været sammen i Haderslev, og talt lidt om hvordan vi angriber den slange, som jo gerne skal bliver rigtig lang. Det er ikke helt på plads endnu, men der er gang i noget meget spændende.
    Jeg kan desværre ikke røbe noget nu i skrivende stund, de dejlige strikkere ( og jeg selv ) mener at I andre først ska kendel resultatet når det er færdigt.
    Der bliver taget notater hele vejen igennem, og hvis det bliver godt, ( hvilket vi naturligvis regner med ) så bliver opskriften frit tilgængelig.
    Susana var bare så fuld af gode ideer den dag, så hun fik også opgaven.
    God fornøjelse, Susana

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    05 Jul 2010
    Geografisk sted
    Aabenraa
    Indlæg
    892
    Citat Oprindeligt indsendt af mosehuset Se meddelelser
    Så har vi været sammen i Haderslev, og talt lidt om hvordan vi angriber den slange, som jo gerne skal bliver rigtig lang. Det er ikke helt på plads endnu, men der er gang i noget meget spændende.
    Jeg kan desværre ikke røbe noget nu i skrivende stund, de dejlige strikkere ( og jeg selv ) mener at I andre først ska kendel resultatet når det er færdigt.
    Der bliver taget notater hele vejen igennem, og hvis det bliver godt, ( hvilket vi naturligvis regner med ) så bliver opskriften frit tilgængelig.
    Susana var bare så fuld af gode ideer den dag, så hun fik også opgaven.
    God fornøjelse, Susana
    Men er det ikke noget vi skal deltage i eller med strømper til ???

  4. #4
    mosehuset Gæst

    varmestuestrikkerstrømpeslange

    Jo, anje03, du skal strikke alle de sokker du kan, fra nu af og til september må du ikke lave andet



    Du skal nok få at vide hvad vi har gang i, du er jo en del af gruppen.


  5. #5
    Tilmeldingsdato
    09 Nov 2010
    Geografisk sted
    sønderborg
    Indlæg
    1
    Hej,det lyder spændende,jeg slår masker op til strømper med det samme.jenny

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja det er bare om at strikke på livet løs...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #7
    mosehuset Gæst

    Haderslev

    Ja, der bliver strikket strømper på livet løs. Det kunne være hyggeligt hvis du også kunne komme jenny.

  8. #8
    mosehuset Gæst

    varmestuestrikkerstrømpeslange

    Så er jeg klar til at udmelde, hvor vi laver vores strømpeslange. Det bliver i butikken hos Amanda-M i Christiansfeld, fra kl. 11:00 kørdag den 7 september.
    Hvis nogen har tid og lyst, så er de mere end velkommen til at sidde i butikken, i løbet af ugen, op til selve dagen, for at sidde og strikke og fortælle om hvad vi laver og dele foldere ud. Jeg håber at vi på denne måde bliver mere kendte her i landsdelen.
    Strømpeslangen må gerne blive hængende i butikken en uge.
    Jeg håber at rigtig mange vil deltage, både på dagen og i ugen op til.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så er Haderslev programmet lagt ind på varmestuestrik.dk
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #10
    mosehuset Gæst

    Haderslev varmestuestrømpeslange

    Jeg holder EKSTRA åben på depotet lørdag den 31 AUGUST så I kan komme og aflevere strømper og andet godt. I må gerne medbringe kaffe og en stol, jeg har ikke mødelokalet, men vi kan jo godt hygge os i kælderen.

    Jeg håber at nogen vil hjælpe med at forberede lidt til lørdag den 7 september.

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •