Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 14 af 14

Emner: Strømpegarns rester

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    29 Mar 2013
    Geografisk sted
    Ørum, Tjele
    Indlæg
    198
    Uha, det ser avanceret ud!
    Jeg strikker godt nok også sokker nedefra og op, men bruger en lidt anden opslagsteknik. Magic loop har jeg set før, men aldrig fået lært. Hvis jeg skal i gang med det, skal jeg vist også ud og investere i en længere rundpind, som det allerførste.
    Kender jeg mig selv ret, så skal det dog bestemt afprøves på et tidspunkt, for dét er da rigtig smart!
    Venlig hilsen BenteM

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Glæder os til at se hvad du finder frem

    Her er der et par reste sokker til sok2.jpg er vist blevet bidt af at lave dem.
    Sidst redigeret af hundeuld : 11-04-2013 kl. 17:30
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    29 Mar 2013
    Geografisk sted
    Ørum, Tjele
    Indlæg
    198
    De er altså så fine, dine restesokker. Sådan nogen vil jeg gerne lave og praktisk er det jo, at få brugt sine rester på den måde.

    Jeg har faktisk maset med en af mine 80 cm rundpinde siden i går ( det er en gammel en, så kablet er så dumt bulet), MEN JEG HAR ALLEREDE LÆRT BÅDE OPSLAGSTEKNIKKEN OG AT STRIKKE MED MAGIC LOOP. Det kræver ikke ret meget tilvænning, kan jeg mærke og det bliver flot fast i strikket.

    Lidt besværligt, når rundpinden er dum, men det går alligevel og nu har jeg investeret i nogle nye rundpinde i ægte rosentræ og ibenholt (fra et tysk firma - puha, de var lidt dyre) og jeg glæder mig som et lille barn til de kommer med posten.

    Jeg skal nok forsøge at lægge et par billeder ind, når jeg får mit første par loop-strømper færdige.


    Nullermænd kommer af sig selv.
    Alt andet skal man kæmpe for ; )


    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Glæder os til at se hvad du finder frem

    Her er der et par reste sokker til sok2.jpg er vist blevet bgidt af at lave dem.
    Venlig hilsen BenteM

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •