Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Lav selv en garnvinde

  1. #1
    nette strik Gæst

    Lav selv en garnvinde

    Den vil jeg lige dele med jer træ folk. http://kattekonen.blogspot.dk/2012/1...garnvinde.html

  2. #2
    Nora Gæst
    Nej, hvor er den smart.
    Ønsker mig også sådan en, men min mand kan vist ikke klare det projekt. Jeg skal vist have fat i svigerfar.
    Jeg bruger altid to stole mod hinanden og så garnet i stræk om ryggene. Det virker ikke alt for godt og sidst måtte jeg bruge laaaaannnngggg tid på at få det "rodet ud". Tænk den tid man kunne have strikket i stedet.
    Nora

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    sådan én har jeg! Min far lavede den for 45-50 år siden til min mor og nu er den altså min - den ser lidt andersedes ud, men præcis det samme princip.
    Min mor strikkede trøjer for Dale Fasan tror jeg det hed. Hun fik en vadmelssæk med garn og opskrift til en trøje én gang om ugen og så skulle der vindes garn op på nøgler så hun kunne komme i gang med strikkepindene.

  4. #4
    cubik Gæst
    Enkelt og smart....kunne du ikke have fundet den lidt før :-)

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja nu kunne man jo ønske sig en til jul af gemalen, mon ikke han kan nå det på 2 måneder eller selv lave en.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •