Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 6 af 9 FørsteFørste ... 23456789 SidsteSidste
Viser resultater 51 til 60 af 87

Emner: Februar hemmelig tæppe FOTO ligges ind HER.

  1. #51
    Tilmeldingsdato
    24 Jul 2010
    Geografisk sted
    Guldborg
    Indlæg
    62

    øv-øv og øv

    Så fik jeg lavet dem, men forstår ikke hvorfor den ikke virker, har kikket og kikket efter fejl med kan ikke finde nogen, men måske har jeg strikket for løst i starten, det tog lidt tid inden mønstret "lå" i hånden, men den bliver nu ikke anderledes, og det var sjovt at strikke samt en god udfordring.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Hilsen
    Lis

  2. #52
    Tilmeldingsdato
    15 Mar 2011
    Geografisk sted
    2630 Taastrup
    Indlæg
    546
    Sikke en masse flotte firkanter
    Har kun lavet den lette firkant i denne måned, og ved ikke om jeg har tålmodighed til at strikke den svære........desværre..

    Men her er mit R
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Det kræver ærlighed, at sælge elastik i metermål..

  3. #53
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af campisten Se meddelelser
    Så fik jeg lavet dem, men forstår ikke hvorfor den ikke virker, har kikket og kikket efter fejl med kan ikke finde nogen, men måske har jeg strikket for løst i starten, det tog lidt tid inden mønstret "lå" i hånden, men den bliver nu ikke anderledes, og det var sjovt at strikke samt en god udfordring.

    at du også synes det er sjovt at strikke db strik.

    det er ærgeligt at den ikke virker, men som du selv skriver det kan godt være de lidt løse masker du har rundt omkring, der drille aflæsningen. men sejt at du har strikket den

  4. #54
    nette strik Gæst
    Husk at vende den dobbelt strikkede med ret siden op, så vi kan aflæse Q R coden, flere vender vrangen op.

  5. #55
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Herning
    Indlæg
    96
    ja nu er jeg altså ved at vove mig ud i februar den svære , men hvor begynder man at strikke diagram, er det nederste højre hjørne, nu da jeg har trævlet opslagspinden op ca 10 gange for at jeg tabte en maske , så skal der altså ikke ret meget drilleri til før jeg opgir he he men sjovt at strikke dobbeltstrik, men bare spændt på om jeg kan med mønster, da det er der jeg er landet nu
    Anna

  6. #56
    nette strik Gæst
    På den lyseside. ja, du starter i højre hjørne, husk at strikke 5 lyse og 5 mørke inden diagrammet.

  7. #57
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af nette strik Se meddelelser
    På den lyseside. ja, du starter i højre hjørne, husk at strikke 5 lyse og 5 mørke inden diagrammet.

    HUSK hvert pixel er 2x2 maske alså 1 lys m, 1 mørk m, 1 lys m, 1 mørk m.

    + pind tilbage hvor det er nemt for man strikker blot hvad maskerne viser i farve.

  8. #58
    Tilmeldingsdato
    19 Mar 2009
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    30

    firkant 6

    Så blev min firkant endelig færdig, jeg ved ikke om den kan læses, jeg har ikke noget at gøre det med, men jeg har lært at lave db strik og det er det vigtige.
    Afslutningen er ikke rigtig men det kommer næste gang.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Sidst redigeret af krølle : 10-03-2013 kl. 10:19 Årsag: fejl i strikningen

  9. #59
    Tilmeldingsdato
    17 Mar 2010
    Geografisk sted
    4652 Hårlev
    Indlæg
    22
    Jeg har kun nået at lave den svære for februar eller næsten for jeg mangler lige et par pinde :)
    Men dobbeltstrik var nyt for mig, så det måtte jeg straks prøve, starten gik ikke så godt, men pyt
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  10. #60
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af bms Se meddelelser
    Jeg har kun nået at lave den svære for februar eller næsten for jeg mangler lige et par pinde :)
    Men dobbeltstrik var nyt for mig, så det måtte jeg straks prøve, starten gik ikke så godt, men pyt
    ja, de 16 pinde er blevet til 32

    men coden virker , jeg har afprøvet den

Side 6 af 9 FørsteFørste ... 23456789 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •