Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 17 af 17

Emner: Nye tasker - brun taske og taske med klap (s. 2)

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    20 Feb 2011
    Geografisk sted
    Vejle
    Indlæg
    74

    Ny taske

    Sidste nye taske. Denne gang med klap og magnet lås. Låsen var lidt svært at sætte på, men med en ekstra papirlap og noget hurtigt tørrende lim, så tror jeg det holder - det håber jeg for den er allerede solgt :-)

    Taskens mål er: Højde: 22 cm, længde: 31 cm. Bredde bund 10 cm. der er grønt foer med en lomme og en grøn hank.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Se mulighederne -
    ikke begrænsningerne

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    05 Apr 2012
    Geografisk sted
    Ebberup,FYN
    Indlæg
    141
    Den er godt nok flot. Jeg vil også gerne en gang lære at lave sådan noget.

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    20 Feb 2011
    Geografisk sted
    Vejle
    Indlæg
    74
    Så skal du bare kaste dig ud i det - det er noget man kan få meget tid til at gå med :-)
    Se mulighederne -
    ikke begrænsningerne

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    Hvor er den flot lejan :). Jeg havde lavet en taske af Cafax poser med klap og magnet, men den kunne desværre ikke holde :(. jeg havde sagt til vedkommende, at hun var velkommen til at få lavet noget andet, hvis den ikke holdte, så enden af det blev, at hun fik sat velcro i, i stedet for. Jeg tror, at det var pga Cafax poserne var for stive/kraftige i klappen. Så skal det laves igen, vil jeg prøve at lave klappen i halve led i stedet for og så håbe på, at det kan holde en magnet.

    Men rigtig flot taske - nok engang :)

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    20 Feb 2011
    Geografisk sted
    Vejle
    Indlæg
    74
    Citat Oprindeligt indsendt af bech23 Se meddelelser
    Hvor er den flot lejan :). Jeg havde lavet en taske af Cafax poser med klap og magnet, men den kunne desværre ikke holde :(. jeg havde sagt til vedkommende, at hun var velkommen til at få lavet noget andet, hvis den ikke holdte, så enden af det blev, at hun fik sat velcro i, i stedet for. Jeg tror, at det var pga Cafax poserne var for stive/kraftige i klappen. Så skal det laves igen, vil jeg prøve at lave klappen i halve led i stedet for og så håbe på, at det kan holde en magnet.

    Men rigtig flot taske - nok engang :)
    Jeg har monteret låsedelene igennem et halvt led og derefter sat det i tasken og på klappen. Så har jeg til sidst limet med sekund lim ned bag de halve led. Umiddelbart virker det stærkt, men hvordan det er når det har være brugt et stykke tid ved jeg jo ikke.
    Se mulighederne -
    ikke begrænsningerne

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    09 Apr 2013
    Geografisk sted
    Holbæk
    Indlæg
    1
    Hej jeg er meget betaget af dine tasker og er selv lige gået igang, Jeg er vild med de malede aviser, hvad maler du dem med?

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    20 Feb 2011
    Geografisk sted
    Vejle
    Indlæg
    74

    Malede aviser

    Hej.

    Jeg maler aviserne med acrylmaling - det som man også bruger når man maler på lærred. Jeg blander en smule vand i, så man kan ane avisen igennem, men det behøver man jo ikke.
    Se mulighederne -
    ikke begrænsningerne

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •