Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: DMC garn?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    29 Nov 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    388

    DMC garn?

    Nu har jeg brug for lidt hjælp fra jer dygtige damer igen. Jeg har været så heldig at arve alt min farmos krea herunder en masse garn. Hun hæklede meget så der er en del hæklegarn også men jeg har lidt svært ved at gennemskue hvilken størrelse det er.

    Det er det farveskiftende garn og jeg har det i to tykkelser. En der kun er lidt tykker end sytråd og så en der vel er det tynde gange 3-4 stykker. Det forestiller jeg mig er det man bruger til orkis og knipling? Omend jeg godt kan hækle i det og også har min farmor "mistænkt" for at have gjort det.

    Jeg hækler med pind 1.5 i det "tykke" af det og det bliver fint men jeg ville egentlig gerne supplere op med flere farver og også noget ensfarvet og så er det jo jeg har brug for at vide nøjagtig hvad tykkelse jeg skal købe. Så.. er der nogen der kan fortælle mig lidt om dmc garn? Jeg syntes det er vildt forvirrende og det lader til de laver rigtig mange mærker.
    Zuzzan

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    13 Jun 2012
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    188
    Det ville hjælpe rigtig meget, hvis du kune lægge et billede ind
    evt med etiketterne på, så vi kan se det garn du beskriver.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    29 Nov 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    388
    Det har jeg ikke lige tænkt på. Jeg må se om jeg kan hitte tid til at fotografere og sætte et par fotos ind her :)
    Zuzzan

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •