Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 6 af 18 FørsteFørste ... 234567891016 ... SidsteSidste
Viser resultater 51 til 60 af 175

Emner: Februar:Hemmelig tæppeopskrifter.Hold på en hemmelighed, skriv ikke når I ved hvordan

  1. #51
    Tilmeldingsdato
    09 Aug 2010
    Geografisk sted
    Holløse
    Indlæg
    44

    hemmelig tæppe

    Tak Nette. jeg har modtaget begge opskrifter, men suk kan ikke åbne til 4 firkant, underligt men kan se der også er andre der har problemer. Tak for det store arbejde du lægger i det Nette. Men måske der kunnes laves et link til opskrifterne så du ikke skal sidde og knokle med at sende så mange mails ud. Glad strikkehilsen til jer alle herfra

  2. #52
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Piakar Se meddelelser
    Tak Nette. jeg har modtaget begge opskrifter, men suk kan ikke åbne til 4 firkant, underligt men kan se der også er andre der har problemer. Tak for det store arbejde du lægger i det Nette. Men måske der kunnes laves et link til opskrifterne så du ikke skal sidde og knokle med at sende så mange mails ud. Glad strikkehilsen til jer alle herfra
    hvis det eller virker så det skal er det ikke det store i at sende, de bliver jo smidt afsted på engang, og nu hvor outlook kom rigtig op at køre tror jeg det går.

    hvorfor hotmail pliúdselig automatisk blev opgraderet, det ved jeg ikke må jeg høre om der er andre der bruger hotmail og om de har har oplevet det sammen.

  3. #53
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Jeg kan uden prob. lukke begge lapper op.

    Lapperne kan jo kun nåes med et link, hvis de ligger på en hp eller lign. og så skulle de der må bruge dem, logges ind med en kode, eller hvad tænker du på?

    Jeg bruger hotmail (ikketil alt) og har lige afprøvet den, der skete ikke noget der ikke plejer at ske.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  4. #54
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Bedstemor Se meddelelser
    Jeg kan uden prob. lukke begge lapper op.

    Lapperne kan jo kun nåes med et link, hvis de ligger på en hp eller lign. og så skulle de der må bruge dem, logges ind med en kode, eller hvad tænker du på?

    Jeg bruger hotmail (ikketil alt) og har lige afprøvet den, der skete ikke noget der ikke plejer at ske.

    Læs mere her, det kommer nok også hos dig Jonna. http://windows.microsoft.com/da-DK/w...de-outlook-FAQ


    der står bl.a
    • Da vi lancerede Outlook.com Preview, meddelte vi, at alle Hotmail-kunder efterhånden skulle opgraderes til Outlook.com. For at opnå en jævn overgang sker opgraderingen efterhånden. Din opgradering er en del af processen.
    • Hotmail-kunder, der automatisk blev opgraderet til Outlook.com

  5. #55
    Tilmeldingsdato
    05 Jul 2010
    Geografisk sted
    Aabenraa
    Indlæg
    892
    Tak Nette, nu er det ærgerligt, at jeg ikke har ferie før torsdag aften, men så tror jeg heller ikke jeg kan vente længere med at komme igang

  6. #56
    Tilmeldingsdato
    19 Mar 2009
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    30
    1000 tak nette ,godt du ikke giver op .Håber ikke du havde
    for meget besvær med det, jeg har ikke alt for meget
    forstand på pc. Jeg er bedre til at strikke, regner jeg med.
    Det ser spændende ud.

  7. #57
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af krølle Se meddelelser
    1000 tak nette ,godt du ikke giver op .Håber ikke du havde
    for meget besvær med det, jeg har ikke alt for meget
    forstand på pc. Jeg er bedre til at strikke, regner jeg med.
    Det ser spændende ud.
    Jeg er bestemt heller ikke IT sagkyndig. og vil også hellere strikke og røre i gryderne.

    men fint det hjalp dig.

  8. #58
    Tilmeldingsdato
    10 Jul 2010
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    70

    hej

    hej
    Jeg har også fået opskrifteren og jeg bruger hotmail og kan se dem begge juhuu tak nette.
    hilsen koldste50

  9. #59
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Jeg har ikke modtaget noget i min Gmail..
    Men venter spændt på de 2 opskrifter.. Sikke mange der skal sendes.. Håber ikke pc'eren brænder sammen

  10. #60
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Heddimor Se meddelelser
    Jeg har ikke modtaget noget i min Gmail..
    Men venter spændt på de 2 opskrifter.. Sikke mange der skal sendes.. Håber ikke pc'eren brænder sammen

    er sendt, men sender gerne igen

Side 6 af 18 FørsteFørste ... 234567891016 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •