Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 34

Emner: Nu med billede! (#26) HJÆLP, HASTER! Mønster på babysæl

Hybrid View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
  1. #1
    Tilmeldingsdato
    28 Mar 2009
    Geografisk sted
    Jylland
    Indlæg
    432

    Nu med billede! (#26) HJÆLP, HASTER! Mønster på babysæl

    Jeg har lige færdiggjort et sæl-kostume til min datter på knap 3 år, og så falder det mig ind, at hun da skal have en babysæl med ved sin side.

    Så... er der nogen her, der ligger inde med et symønster til en babysæl? Jeg har kopimaskine til rådighed, så jeg er ikke nødvendigvis bundet af mønsterets oprindelige størrelse.

    Det haster, for hun skal til fastelavnsfest i næste uge.

    PS. Er der nogen, der ved, hvordan man lærer én i den alder at klappe bagsiden af hænderne sammen og sige som en sæl? Hun griner højt af mig, hver gang jeg viser hende, hvordan hun skal gøre.

  2. #2
    nette strik Gæst
    hvor stor skal sælen være = cm

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    28 Mar 2009
    Geografisk sted
    Jylland
    Indlæg
    432
    Jeg vil tro, at 20-30 cm er fint, men som sagt kan jeg sagtens forstørre/-mindske, hvis mønsteret har en anden størrelse. :)

  4. #4
    nette strik Gæst
    How. nu læser jeg at den skal være syet, min er strikket og kun 14 cm lang

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    28 Mar 2009
    Geografisk sted
    Jylland
    Indlæg
    432
    Godt nok kan jeg strikke, men jeg kan vist lige så godt se i øjnene med det samme, at jeg strikker for langsomt til at nå det. Men tak for forsøget! :)

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    13 Jun 2012
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    188
    Måske kan du tegne efter billederne her: http://kreauglen.blogspot.dk/2012/10/md-slen-sylla.html

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    28 Mar 2009
    Geografisk sted
    Jylland
    Indlæg
    432
    Tak for alle gode forslag, links osv.!!!

    Min kære husbond har lige - helt uden egen vilje eller viden - løst "problemet". Jeg luftede min tanke om babysælen, hvorpå han sagde, at hvis vores datter (der er meget madglad) skulle have noget med, så skulle det da være fisk... Efterfulgt af et meget uforstående og spørgende blik. HA HA

    Åh ja, selvfølgelig! Og dem kan jeg jo sy i blinde af lidt stofrester og noget tykt pladevat, jeg alligevel har liggende.

    Men endnu en gang tak for al jeres hjælp! Jeg må se at få syet de fisk og vist jer et billede af vores sæl. :D

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    28 Mar 2009
    Geografisk sted
    Jylland
    Indlæg
    432
    Jeg har faktisk også lidt velcro liggende, så de nemt kan komme med rundt omkring. ;)

  9. #9
    nette strik Gæst
    glæder mig til at se nogle goe " SILD "

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Han er ikke så dum - ham manden din - SELVFØLGELIG skal det da være fisk - Go' idé
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •