Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 34

Emner: mosehuset`s færdige ting

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    29 Mar 2013
    Geografisk sted
    Ørum, Tjele
    Indlæg
    198
    Sikke dejlige ting du har lavet, jeg er helt vild med Strandblomst-sweateren og den fine hundetrøje. Er hundetrøjen efter en opskrift - fedte-fedte, for så vil jeg da rigtig gerne se den? Hvis det altså er en, der godt må deles?
    Og dine sokker er altså dejlige, måske man skulle give sig til at bruge det der trick med sokke-penge, det lyder som en genial ide
    Venlig hilsen BenteM

  2. #22
    mosehuset Gæst

    færdige ting fra mosehuset

    Hundetrøjen er fra Familie Journalen, jeg kan ikke huske fra hvornår ( min print udgave har lige gemt sig i mit løsbladesystem

    Ja, man kan komme langt med et par sokker, og hvis man husker at bruge resterne, så bliver de jo både sjovere og billiger. Dem jeg har behov for at bestikke med sokker er heldigvis meget farveglade, så det er dejligt.

  3. #23
    mosehuset Gæst

    Mosehusets færdige ting

    Så er der to par sokker klar igen. I de blå er der brugt en lille rest ensfarvet, de andre er strikket af ny indkøbt garn .
    Nu er der varmestuesokker på pindene, de bliver ikke lagt her i tråden.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #24
    mosehuset Gæst

    Mosehusets færdige ting

    Dem i de skrappe farver er strikke i et garn der hedder Nordlys, der skulle jeg nok ha`strikket hælen af en rest, så var overgangen i farverne på oversiden blevet pænere, men det ved jeg jo så til en anden gang.

  5. #25
    mosehuset Gæst

    Mosehusets færdige ting

    Så har jeg fået nye futter. Det første billede er inden turen i vaskemaskinen, og det andet efter. Der er da noget af en forskel.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  6. #26
    mosehuset Gæst

    Mosehusets færdige ting

    Ja, de er dejlig lune at have på. Jeg er lidt vild med farver, og til sådan nogle futter, må det gerne være lidt anderledes i farverne som man ellers ville have gjort.

  7. #27
    mosehuset Gæst

    Mosehusets færdige ting

    Det er det også anje03, og der er kommet to par sokker mere i hjemmekassen, og så denne filtede flaske og mobil taske. En rigtg god ide, tak for opskriften, her fra rokken. Der er en mere på pindene, den er til min genbo, som bliver vrøvlet hvis hun ikke har vand med sig, så sådan en får hun en af dagene.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  8. #28
    mosehuset Gæst

    Mosehusets færdige ting

    Så er der igen gledet 2 par sokker af pindene. Det begynder at fylde lidt i kassen, som kun jeg ved hvor står

    Igen er der blevet brugt nogle rester.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  9. #29
    mosehuset Gæst

    Færdig strik fra mosehuset

    Så er de første to par jule-sokker klar, og så lige et par helt almindelige. Min plan er at jeg skal lave mindst 6 par jule-sokker, så vis nogen ligget inde med små julemotiver som kan strikkes ind i sokkerne, så høre jeg gerne fra jeg. Tak.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  10. #30
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af mosehuset Se meddelelser
    Så er de første to par jule-sokker klar, og så lige et par helt almindelige. Min plan er at jeg skal lave mindst 6 par jule-sokker, så vis nogen ligget inde med små julemotiver som kan strikkes ind i sokkerne, så høre jeg gerne fra jeg. Tak.

    Kommer helt i julestemning af dine flotte strømper.

    Jeg tænker lige. måske du kan bruge motiverne fra julekuglerne.
    Mine strikkede julekugler 004.jpg

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •