Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 34

Emner: mosehuset`s færdige ting

  1. #1
    mosehuset Gæst

    mosehuset`s færdige ting

    Så er det da vist på tide at jeg også får lagt lidt ind.
    Vesten her er i str. 3 år og til mit yngste barnebarn. Den er strikket i Dansk pelsuld og er designet af Helga Isager. Der kommer snart mere, da jeg har haft gang i forskellige ting, hvilket jeg ikke plejer.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    mosehuset Gæst

    mosehsets færdige ting

    Tak skal I have alle sammen. Knapperne er fra NETTO Jeg tror der var 40 stk. 4 forskellige figurer. Til den svimlende sum af 20 kr.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Den vest ser dejlig ud.
    Som ansat i en børnehave kunne man ønske sig at mange flere klædte deres unger i uld om vinteren. De små stakler er mere eller mindre syge meget af tiden - og de smitter......

  4. #4
    mosehuset Gæst

    Mosehusets færdige ting

    Du har så ret, ingerK.
    Nu skal I se hvad den ældste har fået. Han fik garn og opskrift i julegave, han så lidt da han åbnede gaven, men jeg ville ikke begynde på den hvis han ikke kunne lide den, men det kunne han, og så var det jo om at komme igang.
    Den er fra Hendes verden nr. 48. 2012.
    Jeg er ikke klar over om det er en af Bonderøvens, men ved billedet står der
    " som Bonderøven vil have den " , og det var også sådan at sønnen min ville have den.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #5
    mosehuset Gæst

    mosehusets færdige ting.

    Så blev den ( endelig ) færdig. Den startede med at være mit hyggestrik, og det har det bestemt også været,,,,,,,,,,,,,,,,, men alt det der skulle syes på til sidst, det var da godt nok en træls omgang. Den passer mig perfekt og jeg er sikker på at den vil blive meget brugt.
    Det er en Marianne Isager og den hedder Strandblomster. ( Blomsterne er alt det der blev syet på til sidst, og det er jo da også dem der gør den til noget særligt )
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    ja, den ligner én af den slags trøjer man 'flytter ind i' - enkel i facon, farven passer til det meste og alligevel er den ikke helt almindelig med den anderledes pynt.

  7. #7
    mosehuset Gæst

    mosehusets færdig ting

    Tak alle sammen, ja den havde ikke været noget særligt uden alle blomsterne.

    Ja, Inger K, det er en man flyttet ind i.

  8. #8
    mosehuset Gæst

    Mosehusets færdige ting

    Så blev det lige til et par benvarmere til mormor her, og så et par fuldfartsokker til mindstemanden.

  9. #9
    mosehuset Gæst

    Mosehusets færdige ting

    Jeg prøver lige en gang til med billedet. Begge dele er strikket i Filcolana 100% ren uld.
    Det vil altså ikke virke, men I har jo da også set et par benvarmere og et par børne sokker før.

  10. #10
    mosehuset Gæst

    Mosehusets færdige ting

    Så virker det vist. Så kan du også se hvorda benvarmere og sokker ser ud, når nu du ikke kan huske det, anje03
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •