Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: Begynder vejledning til orkis

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Horsens
    Indlæg
    30

    Begynder vejledning til orkis

    Jeg vil gerne lære orkis. Er der nogle, der kan hjælpe med en god og let begynder vejledning til orkis?
    Venlig hilsen
    Anette

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2007
    Geografisk sted
    Odense
    Indlæg
    119
    En skam du ikke bor i Odense, så kunne jeg lære dig det.
    Tid - er det bedste, du kan give et andet menneske


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    14 Feb 2007
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    62
    De fleste af de danske orkisbøger du kan finde på biblioteket har foran i bøgerne sider med illustrationer af, hvordan du orkerer.
    Susanne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Horsens
    Indlæg
    30

    Citat Oprindeligt indsendt af Tico Se meddelelser
    En skam du ikke bor i Odense, så kunne jeg lære dig det.

    Ja, det er en skam, men jeg vil se nærmere på de andre tips. Tak for dem.

    Venlig hilsen
    Anette

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Jeg skal lige have mine orkisting fundet frem og have det genopfrisket, men du er da velkommen i Fredericia til et kursus, når jeg har fået gang i tingene. Jeg holder undervisning i Vejle, men der er jo lidt længe til, hvis du gerne vil i gang. Send en mail eller pb, hvis du er interesseret.
    Knus Rita

  6. #6
    Asha Gæst
    Jeg er også begynder inden for orkis men har fundet mange gode sider på nettet. Der er især mange hvis du kan engelsk. ;) Jeg har kunnet lære mig selv orkis knuden ud fra instruktioner på de forskellige sider :D Har sat en masseproduktion af små sommerfugle igang.. Det er det eneste mønster jeg har kunnet læse endnu men forsøger stadig :D

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    14 Feb 2007
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    62
    Jeg ved godt, at billederne i denne video er meget små, men der findes faktisk en hjemmeside med en demo af, hvordan man orkerer:
    http://www.gagechek.com/slb/demo/demo.html

    Jeg ved ikke, om det hjælper nogen, men det var måske forsøget værd at kigge lidt på det. Det er lidt noget andet at se bevægelserne i stedet for at skulle kigge på tegninger.

    Ellers så er den nemmeste måde oftest, at finde en der kan lære fra sig - men jeg ved godt det ikke altid er muligt.

    Susanne

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Horsens
    Indlæg
    30

    Jeg har fundet siden, og har nu lært knuden. Så nu mangler jeg bare alt det andet, men Rom blev jo heller ikke bygget på en dag. Det hjælper meget at kigge på demonen frem for tegningerne, så det kan jeg kun anbefale for begyndere, der gerne vil lære det.
    Venlig hilsen
    Anette

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •