Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 29

Emner: Missemor 2013 - nyt indlæg 117 - 19.12.

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Nogen der ved, hvor man kan købe flere timer i døgnet - nå, men lidt fik jeg da syet sidste weekend, hvor vi passede barnebarn, og han sov heldigvis en god lang middagslur, så nu er der skiftetøj hos farmor igen - de vokser jo sådan nogen.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    29 Mar 2013
    Geografisk sted
    Ørum, Tjele
    Indlæg
    198
    Missemor, hvor er det dejlige ting du laver Superfine trøjer

    De er også rigtig fine, dagplejelufferne, og dem kan jeg godt finde ud af at strikke, men hvordan finder jeg ud af det med de forskellige størrelser?? Har du et skema med maskeantal for hver størrelse?? Hvis du har, vil jeg rigtig gerne have den
    Venlig hilsen BenteM

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Jeg har kun lavet dem i de to str., og de dækker faktisk til børnene er færdige i dagplejen. Til de helt små, hvis man vil bruge dem hjemme, strikker jeg bare lige ud hele vejen, og lukker af, jævnt fordelt, for der er ikke brug for tommelfinger. Til denne udgave, er spiralstrik rigtig godt.

    Men noget skema over str. og maskeantal har jeg ikke, jeg har prøvet mig frem, og så har mine børnebørn måtte lægge hænder til

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    29 Mar 2013
    Geografisk sted
    Ørum, Tjele
    Indlæg
    198
    Tak Missemor, det må jeg også kunne slumpe mig lidt frem til så, jeg har strikket nogen små nogen, passende til en babys fødder/ben i spiralstrik og de kan jo også bruges som små luffer
    De næste dagplejevanter jeg skal strikke, skal være ca str 1 1/2 år, som dine på billedet og så kan jeg da nok bruge det skema til maskeopslag, der hører til baby-børne-spiralsokker? Det prøver jeg
    Venlig hilsen BenteM

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Så fik jeg broderet julekalendergavesæk til yngste barnebarnet. 1½ måneds broderi i hvert eneste ledige øjeblik. 55 x 80 cm.


    Den sidste jeg broderede klarede jeg på en måned, men der var jeg stadig på deltid, de sidste måneder har jeg arbejdet en hel del mere, og det tager jo lidt af ens fritid, men sådan er det jo - det giver lidt afspadsering på et andet tidspunkt.

    Kan I have en god weekend alle sammen.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Så er der kommet lidt fra min hæklenål igen.
    Første billed bliver delt i to á 25 stk. - til to julekalendergaver.
    Andet billed bliver sendt videre til Kigkassen, der er 100 stk.

    God wekeend derude
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Så fik jeg lige lavet et fad kalorielette kager - til julekalendergaver
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Så er der lige lidt madder til julekalendergaver - og der er et fad magen til - der skal jo ikke gøres forskel - lavet delvis efter Lenemormeinilds opskrift fra kigkassen, og lidt hjemmebakset.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Så fik jeg syet to nye børnehave net til skiftetøjet. Og mon ikke, der skulle være chance for, at de blev hængende på de rigtige pladser
    Og så har jeg da vist ikke fået lagt billeder ind af 2 sæt børnegrydelapper - også til julekalendergaver
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Tak for roserne alle sammen.

    Så jeg gir' lige en flødebolle

    Nu skal jeg bare have lavet en kasse mere - så er der et par kalendergaver mere.

    Pstt: Manden synes det er en super god idé, for så skal kasserne jo tømmes først
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •