Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 8 af 31 FørsteFørste ... 4567891011121828 ... SidsteSidste
Viser resultater 71 til 80 af 303

Emner: Livets gang på hoveddetpotet 2013+14+15

  1. #71
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270
    Citat Oprindeligt indsendt af cubik Se meddelelser
    Hvor stort skal sådan et stykke stof være til fotostedet?.......jeg har muligvis nogle stykker nervøs velour i en passende størelse
    Vi har selv nogle duge derover, som vi har taget i brug til det.


  2. #72
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Selve stoffet til baggrunden har vi; men jeg vil lige forsøge med et gammelt stativ vi brugte til lysbilleder om det ikke kan bruges, så vi kan slå det sammen når det ikke bruges, vi "mangler" jo plads
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #73
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Jeg bruger helst ikke det, det giver ofte genskin bare et lysglimt kommer forkert ind.
    Farven blev for mig let ændret også - altså ikke på stoffet :-)

    Prøvede flere gange da jeg skulle fotografere smykker.

    Et sådant stativ brugte jeg gennem lang tid - også når jeg skulle fotografere portrætter.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  4. #74
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vi har vendt vrangen ud på stoffet og så blev der ro på.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #75
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Dejligt at se, at der er blevet lavet fotosted. Det tror jeg vil give nogle bedre billeder, og dermed (måske) flere kunder i bixen.

    Mht. den tidligere tråd, der kom til at handle om optimering af Kigkassen, blev der nævnt noget om, at budgettet til at køre det for er 0 kr., og igår faldt jeg tilfældigvis over en webbutik, der viser sig, at køre ved hjælp af GRATIS programmer - og det ser bare sk***godt ud - og som toppen af kransekagen: DET TALER DANSK!! (for ved jo, at udenbysk ofte er en hindring)

    Det var gennem siden Ritter Design, jeg fandt de pågældende programmer. Men bare nøjes med at kigge inde på Rittersiden, for DE koster penge, men der er en god forklaring på, hvad programmerne kan - og klik så på "Referencer"-fanen, for der kan man se eksempler på hvordan webbutikker der bruger gratisprogrammerne kan se ud.

    Og måske, kan man tale for sin syge moster, og høre om Ritter Design kunne være interesserede i at DONERE deres service til Kigkassen/Rokken, så de kunne hjælpe kvit og frit - hvem ved, måske siger de JA.

    Og her er der så DANSKE links til de to programmer:
    http://www.joomla.org/joomla-in-your-language/5338-da-dk-what-is-joomla-in-danish.html

    http://virtuemart.net/features/what-is-virtuemart (hovsa, kan se at siden ikke taler dansk, men Google oversæt klarer den ganske fint, og programmet KAN fås på dansk ifølge Ritter Design)

    Synes bestemt, at det er værd at prøve, at kigge lidt på det. For min personlige mening er, at Kigkassens design/layout trænger til en opdatering, for i mine øjne er det desværre for rodet og kedeligt , og når det ser lidt amatøragtigt ud, så er man nok også mere tilbøjelig til at tro, at varerne derinde også er det...og det ved vi jo alle sammen, at det er de BESTEMT ikke.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  6. #76
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Haven havde digi med på hoved depotet igår her et par kig på hvad der sker derover på åbningsdag.
    IMG_2976.jpg IMG_2980.jpg IMG_2981.jpg
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #77
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ting blev sat på plads så alt er i orden til på lørdag

    Haven har fejet og rengjort vores trappetrappe.jpg

    De 2 stole vi fik doneret fra Lion i Nykøbing Sj. har nu begge 2 fået nyt betræk på af fru Staal, så alle 5 stole er ens,det er Fru Staal der har syet det sidste betræk, det andet har vi fået af Inger Lise stole2.jpgdet ser altså godt ud.

    Så havde vi fint besøg idag om hvad får i først at vide på lørdag kl 10men jeg fik denne buket blomster.jpg

    Se nu her hvem der kom på depot idag , der er frk 7-9-13hoved.jpghun skal være vores slange hoved til Varmestuestrikkernesstrømpeslange, hun er lavet af en genbrugs hjertepude
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #78
    cubik Gæst
    Hvor er stolene blevt fine med det nye betræk.

    Ideen med hjertepuden som slangehoved lyder ikke dumt, for selvfølgelig skal en slange have et hoved.

    Sikken en skøn buket.....jeg elsker roser.

  9. #79
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270
    Heldige asen sådan at få en buket roser, Fru Stål fik da lavet slangehovedet helt fint.


  10. #80
    Tilmeldingsdato
    20 May 2011
    Geografisk sted
    Højby Sj
    Indlæg
    10
    Så springer bomben...

    50 roser i buketten var der i den ene hånd; men jounalisten havde også noget i den anden hånd ..nemlig en kuvert med 25.000,- fra et fond jeg har søgt da alle små aviserne blev lagt sammen.

    HURRA Nu behøver vi ikke være bange for at mangle penge til strømpegarn lige med det samme, hvor er det dejligt.

    Der kommer en artikel i avisen i dag http://www.nordvestnyt.dk/article/20...-#.UanPHUD0G2Y
    __________________
    om dem der modtager penge , der var nemlig 250.000.- ialt til uddeling dem er der nogen og 20 der har fået, men vi fik 10% det syntes jeg er flot.
    I næste uge vil der komme en artikel om varmestuestrikkerne.

    Er det ikke en dejlig bombe

    penge.jpg penge2.jpg penge3.jpg
    Sidst redigeret af hundeuld : 18-08-2013 kl. 06:41

    Hilsen fra hoveddepotet hvor alle er velkommen.
    Åben den første lørdag i hver måned kl. 11-12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •