Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 7 af 31 FørsteFørste ... 345678910111727 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 70 af 303

Emner: Livets gang på hoveddetpotet 2013+14+15

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Til en forandring har vi været på depotet igen idag.
    Haven har fået fejet hele trappen for løse sten og fjernet blade mm ved risten, for nu har vi endelig fået lagt asfaldt igen i skole gården så er der ikke noget at kaste derned i skakten til os. Der er også blevet givet grundings olie på håndfangene, så det er letter at holde det rent når svaler kommer igen lige over nedgangen.

    Der stod 6 sække med garn der skulle soteres, vi begyndte på det gamle bord med de 3 sække der stod der IMG_2929.jpg det skulle så være sidste gang vi står og gør det der, for nu skal det gøres inde i det bagerste rum for eftertiden IMG_2936.jpg.

    Der er lavet fotosted inde i det bagerste rum også fotosted_1.jpgog det er allerede taget i brug fotosted_2.jpgdet bliver dejligt at have 1 sted kun til det og der er godt med lys og der kan sættes mere op måske vi finder en brugt proff lys fra et nedlagt fotograf.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270
    Det ser godt ud, glæder mig til at det i brug også.


  3. #63
    cubik Gæst
    Hvor har i været flittige

  4. #64
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    Ihhhh hvor ser det fint ud
    Måske skulle man se at få nosset sig sammen og komme forbi
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


  5. #65
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Den 1 juni er der kaffe med brød og pålæg som altid inden vi lukker ned for sommeren, måske du fylde bilen med mormor og datter og komme en tur op til os.

    Den 7-9 skal vi op i gymnastiksalen for der skal vi sætte den store varmestuestrikkerstrømpeslange sammen og måle og tælle, så der sker der igen noget.

    http://www.kigkassen.dk/Butikken1/bolig/bolig.htm nr 2 og 3 her ligger de første billeder der er taget af Jens på vores fototsted.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #66
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Morstrik - fru Staal - Haven og jeg har fast ardresse på hoved depotet hver lørdag næsten og vi var der også i lørdags

    IMG_2946.jpgVi prøver på at få det hele til at fungere med vores foto sted, der er sat stativ op så der kan hænges bøjler op til trøjer mm- gine og dukkerne er også kommet derind, så er det nemt at få gang i det.
    IMG_2952.jpgMorstrik er hurtig til at lære hvordan det hele foregår når man skal lægge billeder og rediger inde i kigkassen, det er dejligt at se.
    IMG_2954.jpgHaven har slebet bordet ned og det har fået et par gange lak. Bagefter gik han igang med gelænderet ved trappen.
    Sidst redigeret af hundeuld : 28-04-2013 kl. 20:18
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #67
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    Hvor er I bare flittige
    Jeg overvejer stærkt at tage turen til næste depotdag
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


  8. #68
    Tilmeldingsdato
    09 Aug 2010
    Geografisk sted
    8200 Århus, Skejby
    Indlæg
    46
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    måske vi finder en brugt proff lys fra et nedlagt fotograf.
    Sidste år fandt jeg ud af at man kan købe dagslyspærer i en kunstnerbutik, samme sted som de har akvareller og staffelier og oliefarver og så videre. Rigtig gode til foto.

  9. #69
    cubik Gæst
    Hvor ser I bare flittige ud alle sammen, dejligt at i vil lægge så mange timer i noget der kommer os alle til gode

  10. #70
    cubik Gæst
    Hvor stort skal sådan et stykke stof være til fotostedet?.......jeg har muligvis nogle stykker nervøs velour i en passende størelse

Side 7 af 31 FørsteFørste ... 345678910111727 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •