Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 6 af 31 FørsteFørste ... 23456789101626 ... SidsteSidste
Viser resultater 51 til 60 af 303

Emner: Livets gang på hoveddetpotet 2013+14+15

  1. #51
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Det ser ud som om I har revet noget af en væg ned. Eller sådan har den måske set ud hele tiden?
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  2. #52
    cubik Gæst
    Jeg bidrager lige med et par billeder mere fra hoveddepotet i dag

    P4060082.jpg
    Opsætning af skab med den nye ekstra hylle beundres

    P4060083.jpg
    Her tager haven hul på endnu en opgave...der måles og regnes ud, ganges og divederes, så det skal nok blive helt i vinkel. :-)

    Tak for i dag til jer alle.

  3. #53
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvad laver cubik mon cubik.jpg ja hun hæfter ender på det flotte par vanter hun blev færdig med til varmestuestrik; meeeen samtidig siger hun NU stopper i altså med at gå ind foren lyset nåååå

    Tak for en endnu en dejlig dag på depotet allesammenog undskyld jeg jagede jer op i skolegårdenuio.jpg
    Sidst redigeret af hundeuld : 07-04-2013 kl. 09:07
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #54
    cubik Gæst
    Åh, det går nok....luften har jo så godt af os

  5. #55
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Se nu lige her hvad der kom med posten igår IMG_2820.jpgnye lamineret skilte til hoved depotet , de kom fra Missemor Tak det kommer til at se flot ud.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #56
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hoved depotet har fået doneret et hjemlavet kniplebrædt fra Lion Club i Nykøbing sj som de havde fået indleveret til deres loppemarked.
    Haven har været nede og hente det idagkniple.jpg
    vi takker
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #57
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Der skulle jo tømmes bil idag og der kom morstrik og fru Staal og hjalp.
    Da det hele var hentet ned gik vi alle igang med hver sit
    Haven sleb et bord ned jens.jpg vi havde fået fra skolen så alle mærkerne kom væk, nu skal det have en gang olie.
    Fru Staal gik igang med at lægge færdig ting på plads og morstrik jeg gik til computeren for NU skulle morstrik indvies i hvordan kigkassen køret så hun kunne betjene den, når jeg tog på ferie osv.
    Her kan i se en af de sidder der næsten er blevet færdig http://www.kigkassen.dk/Butikken1/bo...ser/bluser.htm med det nye på siden hvor målene står på og hvor meget de vejer.
    Vi skal igennem alt i kigkassen for at veje det, regner med at bliver færdig om ½ år
    Den her side er også færdig http://www.kigkassen.dk/Butikken1/na.../naal_pude.htm
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #58
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Hold da helt fest... Hvor har i alle været flittige.. Meget flot med jeres ændringer i kigkassen..

  9. #59
    cubik Gæst
    Godt gået med at få bragt system i varene i kikkassen....det gør det nemere at finde den rigtige størrelse

  10. #60
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270
    Se nu hvad Fru Staal havde med på depotet igår, og som hun har doneret til hoveddepotet.
    SAM_0929.jpg
    Iøjeblikket befinder det sig hjemme hos mig, da jeg har lovet at prøve at kniple den lommetørklædekant færdig som sidder på, men jeg har lige et broderi som skal være færdig først inden jeg begynder, at kigge nærmere på det.


Side 6 af 31 FørsteFørste ... 23456789101626 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •