Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 31 FørsteFørste 1234567891525 ... SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 303

Emner: Livets gang på hoveddetpotet 2013+14+15

  1. #41
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vi var på en lille familie / venne tur igår ........... ja tja bilen var fuld inden vi nåede hjem igen 6 store sorte sække + alt det løse, så Staall - Jens og jeg gik igang med at tømme bil lægge på plads + det der kom ind i lørdags.

    Staal har syet gardin gardin.jpgind til garn soterings rummet dejligt så kan vi lukke af til alt rodet

    IngerLise har igen syet nye stol betræk til vores stole hvad vi siger så mange TAK for ingerlise.jpgnu skal det monteres så får alle stolene det samme look, dejligt.

    Tid til at snakke er der også snak.jpg men så kommer vi til den alvorlige del sok.jpg sok_1.jpg ja hvad er det ? Det er en sok der mangler sin ven fordi den ikke er blevet syet sammen med den, så nu er der kommet en sok afsted uden dens ven..

    Skal vi lige tage den igen , vær sød og hæft tingene sammen, det letter alles arbejde og vi er kede af at have den triste sok at se på.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #42
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Besøg af Maria fra http://www.speedyneedle.dk/ på hoved depotet idag

    maria-2.jpg marie.jpg

    Hun kom med det garn vi havde bestilt til en rigtig god pris + hun havde ekstra med til depotet, det får i billed af en anden dag og så var hun nysgerrig for at se vores depot.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #43
    Speedyneedle Gæst
    Hej Bente,

    jamen jeg ER forfærdelig nysgerrig, det burde du vide efterhånden. Jeg takker for en superhyggelig dag derude på depotet og for rundvisningen derude. Selvom det ligger under jorden, så er det altså rigtig hyggelig i den kælder.
    Nu er jeg kommet hjem efter en oplevelsesrig tur på Sjælland. Så med andre ord: nu skal jeg sove......

    Uldne hilsener

    Maria
    Sidst redigeret af hundeuld : 25-03-2013 kl. 21:25

  4. #44
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264

    Livets gang på hoveddetpotet 2013*uro på depotet*

    kunne den triste enlige sok få et liv som sokkedyr

    Det er ellers en pæn trøje du har på
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

  5. #45
    cubik Gæst
    dejligt sådan at få besøg fra fastlandet

  6. #46
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så er det lørdag igen og imens gemalen går ud og handler ind til næste uge går jeg på depotet sammen med fru Staal og sjov nok kan vi altid finde noget at lave hver gang vi sigen NU er der ikke mere, så får vi øje på noget det kan blive bedre, i dag tog vi mange af de små rygsække vi putter dukker der har fået mere tøj og denne gang fik vi også lavet nogen til drenge; men glemte at tage billed af hylden de blev sat på, til de skal afsted til kirisecenterne.

    Staal havde det stol sæde med, som hun havde taget med hjem for at sætte det betræk Ingerlise havde syet på og se nu bare her IMG_2688.jpg Siden blev der soteret garn som var kommet ind IMG_2686.jpgnu skal der jo snart pakkes til Hoved staden igen
    Haven er blevet bedt om at gå ud med 7 tallet igen, så vi kunne få en stol det sidste betræk kunne komme på; men han fandt ikke nogen idag med 1 stort spejl blev fundet.

    Morstrik kom lige forbi og vi aftalt noget nyt der skal ske til September; men det kræver gymnastik salen, så jeg skal lige have spurgt om den er ledig til os.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #47
    cubik Gæst
    at der er blevet lavet en stol mere med det flotte betræk....husk nu at gemme stofresterne til returkomision

  8. #48
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det har jeg husket cubik bare rolig...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #49
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Garnet bliver jo sorteret på depotet og hvor får vi mange strømpegarns rester ind , det sætter vi sammen så det passer i tykkelsen/farven og så bliver det lagt i poser så der er til mindst 1 par sokker i dem

    2.jpg
    Vi opforder alle til at tage mindst 1 pose hver gang i får strømpegarn, så vi får det strikket op og her er en række str 43/45 der er blevet ud af rester. 1.jpg
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #50
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    på hoved depotet ja vi tog lige nogle timer af skærtorsdag på hoved depotet.IMG_2743.jpg

    Den sidste reol blev samlet sidste gang vi var derover og nu er den blevet beklædt med papkasse på bagsiden så intet falder ned bagved og sat på plads i rækken dejligt med reol plads.IMG_2751.jpg

    Der snakkes om hvad vi skal bruge dem til, det tog kun et par minutter så er de blevet fyldt op ; men men der kommer lidt sammen lægning i lynlåseneIMG_2753.jpg, så de ikke fylder så meget men NU er de soteret i cm alle sammen. Dukkerne og også flytten ind på et par hylder.
    Vi har tømt hylderne med strømpegarn , det ligger nu i kurve og så henvender man sig til os der har vagten på depotet når man ønsker strømpegarn.IMG_2751.jpg
    Der blev også pakket order til kigkassen IMG_2752.jpg
    Så blev kommoden tømt med knapper osv. for den skulle lige under Haven kærlige hånd med skruer osv næste gang vi skal derover.

    Marianne jeg har fundet 2 store knapper til din poncho.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •