Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 31 FørsteFørste 123456781424 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 303

Emner: Livets gang på hoveddetpotet 2013+14+15

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    God arbejdslyst. Jeg er sikker på at I får en hyggelig dag ud af det, selv om der er masser af arbejde

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    15 Mar 2011
    Geografisk sted
    2630 Taastrup
    Indlæg
    546
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Så er der en lind strøm af frivillige hjælper på vej til hoved depotet dejligt i møder op for at få tømt bilen, for den er godt nok fuld.

    Ja, den blev fyldt godt op igår... Godt der stadig var plads til dig og Haven..
    God arbejdslyst. Jeg er selv på job idag, men tror I får mere fra hånden end jeg...
    Det kræver ærlighed, at sælge elastik i metermål..

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja sådan så bilen ud da vi skulle tømme den idag
    Bagsmækken IMG_2492.jpg
    og inden i bilen IMG_2493.jpg

    Heldigvis kom fru Staal og NextLevel fordi , vi fik soteret alt det der var kommet ind + pakket til Den internation Reden i KBH , det tager NextLevel med ind i næste uge, så de kan få det imens det er koldt.

    IMG_2494.jpg Der pakkes
    Derefter ville vi lige samle en reol mere; men nej det skulle ikke lykkes, men mere om den historie en anden gang.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så var der arbejds dag igen igår på depotet Birgit Buller og fru Staal - haven og jeg var godt i gang derover, det var oprydning i garnet der stod for tur.


    Der blev sat nye sedler på kasserne og alle de løse nøgler fik sat enden på nøglerne, så de ikke ligger og ruller op hele tiden og vi får "ugler" i kasserne.

    Næste arbejdsdag er på fredag hvor der skal samles reoler.

    Haven har været ude med 7 tallet igen og fundet en dejlig stor kommode, hvor vi lige skal have den, det finder vi ud af. Nogen er møblerne er igen blevet flyttet rundt

    Hvorfor denne travlhed på hoved depotet ??? Der ligger ikke så meget lige nu, så det er nemmer at rydde op over det hele, det vare ikke længe inden vi igen skal til at have opbevaring i flytte kasser til næste vinters levering+ de har brugt en slagboremaskine til at sætte alle brand alamerne op og det støver og det er overalt..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hold da kæft hvor jeg er træt idag, den har fået en ordentlig omgang på depotet, men nu er garn rummet altså også så flotIMG_2542.jpg.

    Fru Stall og jeg gik igang med at ryddet væk allevegneIMG_2539.jpg IMG_2540.jpg , fjernede alt hvad der skulle fjernes. Jens gik igang med hammer og sav og lavede gardinstang til soterings rummet og en ekstra hylde til krydsnøgle apperatet og garn vinderen hvor der blev slebet og gjort ved, så garnet ikke hænger i når der kommer gang i det. IMG_2537.jpg
    Den nye/gammel kommodeIMG_2543.jpg som Jens havde fået fat i, kom på plads og i den er alle lynlåsene som vi bestemte os for, at i alle kunne få lov til at være med til at soter på næste åbningsdag, men der blev også plads til knapper mm.
    Alt rest strømpegarnet er ordnet og der er sat ny kurv op til små rester - alt stoffet er ryddet op og lagt pænt og ordentlig.IMG_2544.jpg

    Inde i færdig rummet er der også ryddet op og ordnet hylder, nu mangler vi bare nogle friske personer der har lyst til at rydde op i plastik poserne under bordet.

    Det næste der skal laves, er vi tager 1 rum mere i brug og laver en spinde stue med alle mine rokke, så vi kan få jer igang med at spinde
    Dernæst skal kigkassen have en omgang, så det bliver hurtiger at finde tingene og til sidst skal værksted rummet have en omgang, så der er mange timer derover endnu.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #36
    cubik Gæst
    Hold da helt op....det ser super lækkert ud....glæder mig til at se det live på lørdag

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Kom over på depotet idag ville lige lade dem nye støvsugeren løbe en omgang..

    UPS ingen strøm i de nye ledninger op til pedel Freddy vi har ingen strøm er relæet slået ud pga af den defekte elkedel for 2 dage siden.. ja, det var den . men vi fik ikke strøm af det og BANG så røg den gamle ledning; men ingen HFI anlæg var røget, men der var sort i kælderen.. Ringe efter elfirma for at få dem til at finde fejlen, de kom 2 knald igen .. alt op og køre , satte den nye støvsuger til den nye ledning, efter 3 min BANG så røg sikring igen. Satte så den nye støvsugeren til den gamle ledning, for alle ( pedel-elfirma)var jo 100% sikker på det ikke kunne være den nye støvsuger der var problemet, Men bang så røg det hele igen.
    NU har vi så strøm igen efter brug af 6 sikringer og den nye støvsuger ligger i bil og skal tilbage leveres i morgen med den besked den har fået forbud mod at komme ind på Højby skole
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #38
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Sikke dog en aftengyser du fortæller - spændt på at høre hvad den støvsugehistorie ender med :-)
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  9. #39
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Uha. Pas på I ikke kommer i stødet.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #40
    cubik Gæst
    det var da en støvsuger med knald i

    Håber at ombytteren er bedere

    Venter med spænding på den videre udvikling i historien om "Støvsugeren med knald i" af forfatteren hundeuld

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •