Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 31 FørsteFørste 12345671323 ... SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 303

Emner: Livets gang på hoveddetpotet 2013+14+15

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Hold da op - 5 'ukendte' rum - pas nu på du ikke farer vild på al den plads og pas rigtig godt på at Jens ikke bliver væk for dig

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Puha!!! Det var godt, at det endte godt!!

    I håndarbejdslokalet må I nok gerne sætte en kogekande til, så I kan få en kop kaffe/te mens I hygger jer.

    5 rum. Det passer jo fint. Så er der et rum til sokker, et rum til vanter, et rum til huer, et rum til halsting og et rum til blandede af andre færdige ting.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Arbejdsdag af de store idag på hoved depotet hold da ferie hvor der er meget at flyttemen se med her vi har fået reoler til alt spole garnet og i vil dåner når i ser alt det vi skal sat op senere.
    Morstrik -Vagn - Haven og mig var derover, men det var vores brandalarm montør også så vi hyggede os også.

    IMG_2440.jpg IMG_2441.jpg IMG_2442.jpg IMG_2444.jpg
    IMG_2446.jpg IMG_2448.jpg IMG_2449.jpg

    Den ene reol drillede i den grad, så vi måtte ned og bytte den , men der er kommet 3 op nu


    Nu kommer fru Staal og jeg på arbejde i næste uge med at sætte alt på plads igen.. + det der står på garn depotet.

    Så håber vi i får mere lyst til at bruge det garn også, der er spole apperat til at spole det op med på depotet.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Hvor ser I flittige ud
    Det bliver dejligt med de reoler så der bliver overblik over spolerne. Det glæder jeg mig til at se et billede af senere

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tror det eller ej, vi gav den en skalde igen i dag fru Staal - Vagn - Jens og jeg.IMG_2455.jpg Her bliver der støvsuget inden vi begynder for brans alarm manden har svinet en del når han har boret i beton
    Reolerne skulle beklædes, IMG_2456.jpg IMG_2460.jpg IMG_2461.jpgså spoler ikke falder ned bagved, men vi ville ikke bruge penge på det, så nogle store papkasser blev skåret op.
    ret godt ikke, de er blevet bundet fast til statives
    IMG_2466.jpgMidt i det hele begyndte Vagn at danse Ganma Style


    IMG_2465.jpgDrengene begyndte at snakke om noget de vil lave inde på morstrik og mit depot, så det blev nemmer at sotere garn, uden vi skal ligge og rode på gulvet nogen gange.

    Det ser skimes godt ud IMG_2464.jpgIMG_2469.jpgsyntes i ikke. vi forsætter om et par dage, for der er mere spole garnog vi har købt 1 reol til, som så påklædes pap og fyldes.
    Sidst redigeret af hundeuld : 13-02-2013 kl. 09:17
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    03 Sep 2007
    Geografisk sted
    2700 Brønshøj
    Indlæg
    178
    Det ser rigtig godt ud og hvor er det flot med garnet i "farveorden" det ligner næsten en garnbutik.Men det er det jo sådan set også

    Merete

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Sikke et arbejde!
    men det ser flot ud - og inspirerende, vil jeg mene. Det må da gi' lyst til at strikke farvestrålende varmestuestrik........

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Jeg er helt enig med Inge K. Det ser rigtig flot ud med alle de hylder med forskellige farver på.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Igen idag depot dag, det er lige før vi skal have vores dyner med derover
    Vi skulle pakket til den store tur imorgen + mændenes hjem + Reden i KBH reden_kbh-1000.jpg+ mange strikker i KBH og nordsjælland . Da det var ordnet af fru Staal og mig gik vi igang med oprydning i færdig rummet, det lader til vi får bund i det; men der bliver indkaldt mere mandskab i næste uge, så alt garn får en omgang + 2 reoler skal op og stå, de ligger derover nu. Imens vi lavede det var Jens igang med støvsugeren, det giver en masse støv at få boret i beton lofterne, da vi fik sat brand alamerne op. vil jeg da bare fortælle.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så er der en lind strøm af frivillige hjælper på vej til hoved depotet dejligt i møder op for at få tømt bilen, for den er godt nok fuld.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •