Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 31 FørsteFørste 1234561222 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 303

Emner: Livets gang på hoveddetpotet 2013+14+15

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2010
    Geografisk sted
    Tølløse
    Indlæg
    259
    Ja det kan da næsten ikke være for meget for en Happy End , rigtig skønt med mennesker der vil alle det godt .
    Mange strikkehilsner Connie

    Ting tar' tid

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Jo, det er en god ide - og giv dem endelig rigelig med kage. Det fortjener de, de dejlige mennesker.
    Og så vil jeg ønske dig en god og fuldstændig begivenhedsløs tirsdag

  3. #13
    cubik Gæst
    Først blev jeg ked , men da jeg læste denne besked, blev jeg rigtig glad over, at der findes mennesker med hjertet på rette sted.
    Problemet med at være der, er jo ikke så stort om sommeren, hvis ellers vejr og vind tillader det, for der kan vi jo være udenfor, men hvis vejrguderne ikke er med os, ja, så ville det være fransk visit.
    Nu kan vi jo, med det fine tilbud fra skolen, trække op oven på og side og hyggesnakke og strikke

    De dejlige mennesker på skolen fortjener i så rigeligt et mål en kage.....det er jeg helt enig i.

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2011
    Geografisk sted
    Greve
    Indlæg
    192
    Triste nyheder med depotet, men desværre ganske forståeligt og skønt med tilbudet fra skolen, hvor er det sødt og generøst af dem Masser af kage til dem

  5. #15
    mosehuset Gæst

    Hoved depotet

    Dejligt med en god afslutning på denne gyser. Rigelig med kage til dem

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Jo det er en rigtig god ide med kage
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så idag var det flytte om dag på depotet..

    Cubik og hendes mand Finn var der - morstrik havde taget hendes mand Vagn med og haven havde taget mig med.

    Hold da fest hvor var der meget, og hold da fest hvor de mandfolk bare kunne flytte rundt.

    Mega stor TAK til jer drenge

    Et par billeder fik vi taget







    Men for pokker jeg kunne græde snot over det, jeg syntes al hyggen er forsvundet, ingen starin lys øv øv; men vi må få det bedste ud af det og så "pynte" lidt op med andet. Der blev ikke taget billed af "dagligstuen" men det kommer skal lige være færdig med at vræle
    Sidst redigeret af hundeuld : 25-03-2013 kl. 21:18
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Dejligt med al den gode hjælp
    Tak for kigget med billederne
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvad tror i der skal ske på hoved depotet på lørdag IMG_2435.jpg ja vi skal samle reoler , og det er nogen gode stærke nogen der kan bære mange kilo.. hvad de skal bruges til ?? NU skal vi have ryddet op i alt vores spole garn, så det er indbyden at se på, og ikke mindst overskuelige, så flere får lyst til at bruge det. Vi har brugt de penge der var til støvsuger fra Tuborg fondet til dem, da vi jo havde sparet sammen til en støvsuger.

    Men imens vi var derover, så puslede det ved døren hvem hvad hvor ind kom der 2 eletrikker nu måbede vi endnu mere, for vi havde ikke bestilt nogen.. Hvad skulle de ? Såmen sætte brand alamer op i hvert eneste rum og jeg fandt ud af vi havde 5 rum jeg ikke havde set
    Det går de igang med i morgen for skolens regning
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    17 Sep 2010
    Indlæg
    32

    for sikkerheden

    nu har jeg fulgt hele historien først sørgelig men den ender som alle Eventyr godt og selvfølgelig har de flinke mennesker fortjent kage.......... i skal se det ender med at blive rigtig godt og så er sikkerheden helt i top betryggende ik!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •