Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 12 af 31 FørsteFørste ... 2891011121314151622 ... SidsteSidste
Viser resultater 111 til 120 af 303

Emner: Livets gang på hoveddetpotet 2013+14+15

  1. #111
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Der bliver lagt slagplan for varmestuestrikkernes strømpeslange 7 9 13

    bord_2.jpg bord_1.jpg
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #112
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Der har godt nok været arbejde på depotet idag , vi har fået ca. halvdelen af alle de sække - poser mm der stod efter slange dagen i lørdags.

    1.jpg 2.jpg her er hvad der stod lige indefor døren ca dobbelt så meget i slidsken ved køkkenet.

    Desuden har vi pakket til de første 3 steder vi skal ud med, jeg er mørbanket
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #113
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    God arbejdslyst

  4. #114
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tak Tak

    Arbejds søndag :) Staal og jeg soterede garn i store mængder, så nu er der fyldt noget i de slunkne garn kasser. Cubik kom drønene med 5 fårehamme og hun tog afleveringerne i Ringsted og Næstved krisecenter med pragtfuld og Birgitte fra Egebjerg kom for at hente en ny venteværelse garnkurv til læge huset i Vig. En dag med gang i ..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #115
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvad var det du sagde derpakkes_2.jpg 500 par sokker når vi deler dem derpakkes_1.jpg Ok videre
    6 steder blev der pakket til i dag.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #116
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Haven fandt ud af der var ved at ske noget på hoved depotet i forgårs for der lå en masse rør nede på guvet; men vi havde ikke hørt noget, så jeg ringede vores nye pedel op i formiddags og han fortalt at vi skulle have alle de store varmerør ned og der skulle sættes nye op og de forresten allerede var igang med deti guder sagde jeg, de har vel dækket afdet vidste han ikke, men han ville gå ned og sige de skulle det.

    Indkald mandskab til at gå derover hertil aften og det var med bange anelser vi lukkede op, det så ikke så slemt ud men de var heller ikke begyndt at bore igennem loftet endnu, så os igang med afdækning plastik og flytten rundt morstrik havde købt plastik på sit arbejde, så nu kan i se vores pænt opryddelig depot som det ser ud hertil aften.

    IMG_4040.jpg IMG_4042.jpg IMG_4046.jpg IMG_4047.jpg
    IMG_4048.jpg IMG_4051.jpg IMG_4053.jpg

    Jeg "tør" ikke fortælle fru Staal det
    Sidst redigeret af hundeuld : 18-10-2014 kl. 10:44
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #117
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Hvad var det nu lige, med de timer du havde fået i overskud ?

    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  8. #118
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Ja de går ikke til hendes strikkepinde den her brugte hun 4 timer på idag http://rokken3.dk/1varmestuestrik/de...v/sonderj.html og nu er der noget under opsejling i København så ryger de igen..
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

  9. #119
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Det ser ellers godt ud
    Så er det nemt for de sønderjyske varmestuestrikkere at finde det, de mangler at vide noget om i deres område.

  10. #120
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Der blev pakket

    Vi gav den hele armen igår på depotet og fik alle pakninger færdig vi havde liggende under ansøgninger, nu mangler vi julegaver til Reden og det der skal deri er på vej til depotet, så det er fremme til december.

    Den her portion varmestuestrik_bil.jpg kommer afsted til KBH i næste uge, og det skal være i

    Men nu begynder det at se tomt ud på depotet

    tom_1.jpg tom_2.jpg tom_3.jpg
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •