Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 10 af 31 FørsteFørste ... 678910111213142030 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 100 af 303

Emner: Livets gang på hoveddetpotet 2013+14+15

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Og der blev lagt på plads og snakket strik

    Vi er vilde med det halstørklæde som SØSTER har lavet, det ser hammer godt ud.

    IMG_3221.jpg Meret - Ester IMG_3226.jpg morstrik -fru Staal og MereteIMG_3227.jpg IMG_3228.jpg IMG_3230.jpg

    Selv om mamge selv lagde på plads, var der 1 dags arbejde til os på depotet med at få ryddet hele bordet også fordi missemor havde været der med en hel bil fuld Nu mangler vi så at få garnet soteret der også kom med missemor, men det må blive en anden dag.

    IMG_3261.jpgfru Staal og hundeudIMG_3262.jpg
    Sidst redigeret af hundeuld : 10-06-2013 kl. 22:26
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Det ville være dejligt, hvis der stod, hvem det er på billederne.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  3. #93
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vi er også glade for at vise frem

    Missemor ja du skulle se nogle billeder fra den anden side af depotet og under varmesrørene , vinteren kan godt komme men må MEGET gerne vente; men vi er klar til at begynde at pakke ned og alt er nu meget nemmer for vi har med fru Staal forslag bundtet næsten alt i 5 og 10 stk pakker, så bliver det nemmer at finde det frem.

    I går fik vi også begyndt at pakke varmestuestrik der skal til vestjylland så Inge K og Kaj kan tage det med hjem efter de er kommet med tålmodighedsgarn til os hvad vi er udgået for, de 2 kommer igen i år og bruger noget af deres ferie med at vi kan få alle rokkene på hoved depotet gjort start klar så vi kan tilbyde en spindedag uden man behøver at tage sin rok med. Så er der kun 9 rum vi ikke bruger hvem sagde vi havde for mange
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #94
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Fru Staal og hundeuld + jeg havde travlt over på depotet i søndags, der blev pakket færdigt til vestjylland og derefter fik den godt nok en kraftig oprydning inde i garn depotet, så nu er der klar til vi engang skal have depotet op i København, reolen der havde stået længe og ventet på en storm P løsning fordi den var skæv fik vi endelig med en storm P løsning sat sammen og sat på plads. IMG_3319.jpg IMG_3322.jpg
    Så smuttede jeg efter winerbrød til kaffen og i mens havde de 2 damer begyndt at vinde en masse garn op der ligger i bundter,IMG_3323.jpg IMG_3325.jpgdet gik lidt træg i starten, men så blev træet lige som "slidt" til, så gik det hurtigt.
    IMG_3327.jpgKig kassen er sørma blevet stor efterhånden, HUSK den når i skal have fat i en gave.
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

  5. #95
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Se nu her hvad vi doner til Højbyskole for de tænker altid på os.


    8 hjelme til dertes rollespil lavet af Merete Ejelsskov -IngeK og morstrik TAK fordi i vil være med til det
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #96
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Kan lige oplyse om at det tager tid at sætte alle strømperne sammen til slange fru Staal og jeg er begyndt, vi sætter 10 par sammen og putter dem i en pose , så kan man sætte posen det sted de skal op og så til sidst sy dem sammen til en hel slange; men det tager 2 timer at sy 150 par strømper sammen vi nåede 250 par i dag IMG_3372.jpg
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #97
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Kan man ikke bare samle dem med sikkerhedsnåle?
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  8. #98
    Tilmeldingsdato
    20 Oct 2010
    Geografisk sted
    Vestsjælland
    Indlæg
    23
    HEJ

    må vi se hvor dan i gør,

  9. #99
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jo lige om lidt
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #100
    cubik Gæst
    Hold da helt op....og sikke aktive i har været. Det er sørme godt at I 2 unge piger sådan tager fra, når vi andre ikke kan

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •