Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 31 123451121 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 303

Emner: Livets gang på hoveddetpotet 2013+14+15

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Livets gang på hoveddetpotet 2013+14+15

    Brand tilsynet har været hoved depotet, hvad jo er fint de passer på os..

    Men vi skal lukke, deres opfattelse er vi har strikkeklub dernede; det har vi jo ikke, men vi opholder os der i åbnings tiden det må vi ikke.

    NU forsøger skolen og jeg om vi kan beholde depotet KUN som depot, altså alle stole - kaffemaskine osv bliver fjernet i den kommende weekend.

    Det gør så at vi har åben 8 gange om året fra kl 11 til 12 hver den første weekend og ikke mere.

    Morstrik og jeg pakker om efteråret.

    Vil man mere ud over det, må i selv finde et sted at strikke og hygge jer.

    Vi sætter depot højt, så der bliver ingen hovsa løsninger for hvor i alverden skal vi være ellers ?
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Speedyneedle Gæst
    Æv da "osse". Det var da en træls en med brandtilsynet.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Sep 2007
    Geografisk sted
    2700 Brønshøj
    Indlæg
    178
    Æv----det var da en værre en

    Men,ved nærmere eftertanke så er det jo ok.Det gælder sikkerheden,og alt det garn ---uha--- det er ikke til at tænke på hvis det virkelig skulle gå galt,og kun en dør.
    Så fremover bliver det ind ad døren og ud ad døren.

    Merete

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja og nej.. sidder her med våde øjne har lige fået en opringning fra Højbyskole der vil os det så godt.

    Vi får skolens håndarbejds lokale stillet til rådighed til at strikke i hver gang vi er der over... Puha sikke en formiddag det har været først ned i kælderen og så helt op igen; men hvor er jeg glad for at der findes mennesker der vil os det så godt. Det er skimes hårdt at være varmestuestrikke leder.

    3 dage i overhalings banen fuld af glæde i Aarhus en kæmpe nedtur mandag morgen med hoved depotet og så en kæmpe optur her i eftermiddag. Det får blodet til at rulle.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    03 Sep 2007
    Geografisk sted
    2700 Brønshøj
    Indlæg
    178
    Sikken en dejlig besked.
    Vi har jo altid haft det så hyggeligt på depotdage,hvor er det flot af skolen

    Merete.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    13 Feb 2007
    Geografisk sted
    dalby , 4690 haslev
    Indlæg
    703
    Dejligt for alle jer flittige strikkere der gør noget godt for landets udsatte ....

  7. #7
    Speedyneedle Gæst
    Pragtfuld melding med en "happy end".

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    midtfyn
    Indlæg
    200
    Hvor er det godt skolen vil stille deres håndarbejdslokale til rådighed. Hvis det er skolelederen du har snakket med Hundeuld, så synes jeg han fortjener enten et par sokker eller et par varme handsker. Selv om vi hjælper de svageste, skal vi også sige tak til dem som hjælper os. Ved godt vi ikke kan gi det helt store men lidt, så vi viser at vi er glade for deres hjælp.
    Tænk på og hjælp andre end dig selv

  9. #9
    Speedyneedle Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkemutter Se meddelelser
    Hvor er det godt skolen vil stille deres håndarbejdslokale til rådighed. Hvis det er skolelederen du har snakket med Hundeuld, så synes jeg han fortjener enten et par sokker eller et par varme handsker. Selv om vi hjælper de svageste, skal vi også sige tak til dem som hjælper os. Ved godt vi ikke kan gi det helt store men lidt, så vi viser at vi er glade for deres hjælp.
    Hvis Bente finder ud af hvad størrelse han eller hun bruger og evt. en farve, så sender jeg gerne et par sokker.:O)

    Uldne hilsener

    Maria

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvor er i søde..
    Ja det er skole inspetøren hvis det hedder sådan i dag, han har selv rødder som frivillig hjælper ved de svageste i samfundet. Men det er også "kontoret" så jeg tror jeg stiller med en omgang kage til alle en dag derover, syntes i ikke det er en god ide.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 1 af 31 123451121 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •