Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 34

Emner: Zep 2013

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Floralfen og jeg er også to
    og Julemor

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Tak skal du have Kis

    Så fik jeg lige nørklet et lille påskekøkkenhåndklæde
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Har fået at vide, at jeg skal være moster til oktober Og min søster ønsker sig bl.a. hjemmelavet legetøj til det lille pus

    Igår fik jeg så lige købt nogle af de skønne opskrifter, som Missemor har lavet til Kigkassen. Jeg har længe haft et godt øje til dem, men ikke lidt vidst, hvad jeg skulle bruge dem til Især skildpadden var jeg forelsket. Og nu har jeg så sådan en lille sag færdig - tilføjet egne fejl og improvisation
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Tak allesammen

    BeNi det er noteret

    Ja PANG skal der til til små størrelser, efter min erfaring - pastellerne er til glæde for forældre og slige kærlige væsner

    En dyrepark bliver det nu nok ikke... Men det bliver en serie. Og nu har den lille skildpadde fået selskab af nogle legeringe - uden personligt præg
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Takker kis Og skrevet bag øret Hundeuld

    Der er kommet lidt til samlingen siden sidst; bl.a. en blomst med ansigt på den ene side og striber på bagsiden.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jeg har ikke lige materialerne til at montere denne barnevognspynt (den skal hænge foran kalechen) hjemme. Men nu er 3 glade fjæs (på begge sider) blevet færdige til samlingen
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Jeg har ikke lige materialerne til at montere denne barnevognspynt (den skal hænge foran kalechen) hjemme. Men nu er 3 glade fjæs (på begge sider) blevet færdige til samlingen
    Og så blev de lagt til side, da jeg skulle i strålebehandling i 6 uger. Tanken var, at jeg jo så i løbet af sommeren bagefter kunne få anskaffet elastiksnor og klemmer. Men ak og ve. Det gik i glemmebogen, lige indtil i søndags, hvor min niece, Johanna så dagens lys i Norge, 15 dage før tid...

    Da var jeg tæt på at gå i panik, for jeg har rigtig mange jern i ilden i denne og næste uge. Og jeg kunne slet ikke overskue at søge på nettet efter det... Så jeg klagede min nød til missemor, om hun mon havde et link til et sted, jeg kunne købe dem i en fart. Det havde hun ikke. Men det kære væsen sørgede for at sende mig materialerne, så de kom her med posten igår - var jeg lige lykkelig?!

    Så idag har jeg siddet og gjort barnevognspynten færdig. Johannas mormor kommer nemlig her lørdag og skal have gaverne med, når hun meget snart rejser til Norge for at se barnebarnet Perlerne imellem figurerne har lidt "historie"; Alle de mindre perler er fra mine piger var en del yngre og lavede halskæder og armbånd. De to store, røde træperler nær clipsene er perler fra jeg selv var barn (var der nogen der sagde, at jeg aldrig smider noget ud ).

    Gaveposen er genbrug. Kortet har jeg selv lavet for nogle år siden.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Rigtig mange takker Jeg blev også rigtig tilfreds selv - og det er jo som bekendt ikke altid, man er det med ens eget arbejde
    og Julemor

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Så er der gang i hæklenålen igen... Jeg købte den herlige opskriftssamling i Kigkassen med alt mulig legemad og er igang med at "producere" til pakkekalendere (mine store piger faldt for flere ting...) og julegaver. Andrea er til min lille niece i Norge
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvis jeg var Andrea så ville jeg altså bede om en skål med solsikke kernerselv om en kage smager godt
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •