Så er jeg gået i gang med endnu et projekt. Jeg har længe drømt om at lave et husmandssted med en lille have og hestestald. Så jeg er gået i gang med at kigge mig rundt omkring for at finde inspiration. især på engelske hjemmesider er det virkelig meget at hente. jeg kan så godt lide de små engelske cottages, så nu vil jeg lave min egen version af et lille husmands-sted.

Indtil videre er det kun ideer. men jeg har købt en del møbler. en butik i min by lukkede, så der var store procenter på dukkehusting, hvilket jeg selvfølgelig benyttede mig af - selvom det er træls, at netop den butik lukker :-(

jeg var også i sønderjylland, hvor min veninde br. mens hun fandt gode tilbud på baby-tøj, fandt jeg dette skønne sofasæt, som passer så godt til den stemning, som jeg gerne vil skabe på det lille husmadssted :-)

foreløbig har jeg blot taget billeder af indretningen. senere vil der komme billeder af selve huset. denne gang laver jeg en pap-model til at starte med, inden jeg skærer alt ud i træ.

har også været ude og samle raketpinde op efter nytår. de er nemlig perfekte til at lave hegn af og så er de gratis ;-)