Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 13 af 13

Emner: Har ikke malet læææænge

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jeg har kigget på det flere gange og synes det er pragtfuldt! Jeg ser en dybde i det i midten, som understreges af de to yderpunkter. Får mig til at tænke lidt i retning af en sø uden at jeg kan sige hvorfor.
    og Julemor

  2. #12
    krid Gæst
    takker mange gange for jeres meninger, ved godt hvad I mener med det i midten, men det man ikke kan se på billedet er, at der faktisk er en smule lyseblåt i det og så er det grundet med spartel, så selve bunden er meget grov og krakkeleret, med forskellige farver som gemmer sig i huller og sprækker.
    Plejer normalt at " fylde " lærredet ud, men denne gang skulle der prøves noget andet og noget der virkede mere roligt
    Maleriet kommer desværre heller ikke rigtigt til sin ret på billedet, da det snyder meget med lyset og faktisk er en smule mørkere end det lige ser ud og så kan man også bedre se de forskellige effekter ( også i midten)

  3. #13
    bette65 Gæst
    Dejligt billede.Heldigvis har vi forskellig smag, det med farverne kommer jo også an på, hvordan der ellers ser ud i stuen...fx brune puder i sofaen, som spiller op til netop dét billede. Godt du kom i gang igen.

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •