Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2013 nyt hæklet tal

  1. #1
    lenemormeinild Gæst

    Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2013 nyt hæklet tal

    Tænk som tiden flyver og vi er allerede nået 2013 jeg har godt nok haft travlr det sidste år efter jeg kom i arbejde sådan for alvor og ikke mindst har hækelnålen været på arbejde så snart jeg havde fri
    Her er så lidt som jeg har lavet på det sidste siden nytår.
    8 stk frøer.jpgLenes Hæklerier 2012 136.jpgLenes Hæklerier 2012 154.jpg

    Lenes Hæklerier 2012 171.jpgLenes Hæklerier 2012 151.jpgLenes Hæklerier 2012 152.jpg

    Lenes Hæklerier 2012 155.jpgLenes Hæklerier 2012 143.jpg

  2. #2
    lenemormeinild Gæst
    Dejligt at læse jeg er savne men desværre har døgnet kun 24 timer og jeg må tilstå at det er vigtigt at sove når man har hårdt arbejde og hækelnålen har ikke holdt megen pause tro mig, så desværre kan jeg ikke nå alt selv om jeg gerne vil

    Billedet her er en gave til en pige på 6 år og jeg kan næsten ikke beskrive den begejstring gave gav, så det om en gave koster mange penge eller ikke så meget betyder intet men en hjemmelavet gave hvor der er tænkt over indholdet det gav glæde på en helt ande måde (dejligt at se) og nej gaven var ikke fra min men bestildt hos mig og jeg var selv med til fødselsdagen og så glæden også fra de ældre fætre på 12 og 14 som trode det var ægte kager og slik ind til de kom tæt på også roste de kreationerne så der jeg sku blev sku glad for rosen der kom fra sådanne drenge hjerterLenes Hæklerier 2012 173.jpg

  3. #3
    lenemormeinild Gæst

  4. #4
    lenemormeinild Gæst
    Så kom tiden hvor jeg fik lavet de hæklet tal, fordi jeg blev spurgt samtidig med en bestilling af hæklet alfabeter til en skole og ja så kunne hæklenålen altså ikke lade være med at hjælpe mig men bedre sent end aldrig det er 2½ år siden jeg blev foreslået at komme igang med tal også men lysten var ikke helt den samme som nu hvor den skal bruges
    Lenes Hæklerier 2012 364.jpg

  5. #5
    lenemormeinild Gæst
    Så fik jeg lavet et alfabet tæppe mere færdig så nu er det tid for en kop
    Lenes Hæklerier 2012 372.jpg

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •