Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 14

Emner: Zirikit´s færdige arbejde 2013

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279

    Zirikit´s færdige arbejde 2013

    Her er lige link til foregående års færdige arbejde

    http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=30407
    http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=25210
    http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=19095

    Og så det nye års første færdige ting, 3 par Pusser/Futter/Hjemmesko, de øverste på billedet hvor begge modeller ses fra siden er dem jeg bedst kan lide da de andre skal sys sammen under foden og i hælen og jeg synes de får en lidt mærkelig facon under hæl og tå de andre er Hundeulds opskrift til filtede futter jeg har så strikket den mindste str og ikke filted dem så passer de en str 38, de er alle strikket i garn fra "lageret" Ravenna 80% akry 20% uld samt noget strømpegarn i en anden farve så man kan se hvilke to der passer sammen i størrelsen, jeg har penslet 4 striber med flydende latex på tværs af bunden så de er skridsikre, gav ikke hele bunden af den grund at jeg er for nærig og det virker aligevel
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    Så fik jeg lige en hue og halstørklåde færdig til en venindes datter Sifa på 7år, synes nu det er lige småt nok så tror lige jeg skal strikke et andet sæt til hende når jeg er færdig med det sæt jeg er ved til hendes storesøster Esther på 10år men de har to mindre søstre på 6 og 2 år så kan en af dem få det der er for småt til Sifa, så er det jo skønt at de er 4 piger og 2 drenge når jeg nu ikke lige kan lave noget der passer
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    Så blev såttet til Esther også færdig,
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    så blev der lige tid til at sætte lidt billeder ind igen, jeg har desværre ikke fået taget billeder af de sidste 4 huer og 2 tørklæder lil familien Kanyamanza måske de kommer senere men har er da lige 3 par sokker jeg har fået fædig de blå til venstre er strikket fra tåen op og med sweet tomato heel, de grønne løb jeg tør for garn derfor den sorte tå.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    Så skal I da lige se mine ny erhvervede navne mærker som kan stryges på.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    Der var èn ... der var to .... nye sokker til svigersønnen,
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    Så fik min mand lige en hue, lidt sent men den skal nok nå at blive brugt lidt inden sommeren kommer.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    He He jeg strikkede den fordi han var begyndt at bruge en jeg havde liggende som (ekstre varmt tøj på båden) den er sort med turkise tekst hvor der står scania intercooler sådan én får han altså ikke lov til at gå men offentlig, så bliver madammen stram i betrækket Så jeg fandt lige en nøgle grå alparka såm jeg lagde dobbelt og så strikkede jeg en i samme facon som den han mavde fundet og som selfølgelig sad meget bedre end de andre han har hvad tror du kommentaren var da han fik den? Tak.... det havde været bedre hvis den var sort Hmmm mon jeg strikker til ham lige med det samme???

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    Der går altid en rum tid mellem jeg strikker noget til ham for der er så meget jeg gerne vil strikke til mig selv Jeg har også lært at mænd ikke altid tænker før de taler, derfor kommer der sommetider noget ud af deres mund der ikke er særlig overvejet han ved også at hvis han brokker over det jeg har strikket til ham så giver jeg det bare væk så kan han lære det

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    midtfyn
    Indlæg
    200
    Zirkit - Jeg synes nu det er en flot hue, du har strikket. Men kan godt lide din tanke om at strikke mere til dig selv og mindre til manden. På den anden side synes jeg også det er dejligt, når mænd er ærlige, i stedet for bare at sige "flot hue" og så ligger den i kurven uden at blive brugt.
    Tænk på og hjælp andre end dig selv

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •