Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Lange Handsker mønster ?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    29 Jun 2011
    Geografisk sted
    Fyn
    Indlæg
    13

    Lange Handsker mønster ?

    Hej jeg er i gang med at sy en Belle kjole til min datter til fastelavn men jeg kan simpelthen ikke finde et mønster på fingre handsker med langt skaft lige som dem Belle har på ? er der nogle der ved hvor man kan finde sådan et ?

    linket er så i kan se hvilken kjole det er jeg er ved at lave http://en.wikipedia.org/wiki/Belle_%28Disney%29

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Normalt plejer det vist ikke at være "rigtige" fingerhandsker, når det er til kostume. Så plejer det at være en slags trekant, hvor der er en elastik omkring langefingeren (giver det mening) - men vil gerne prøve at se, om jeg har noget i gemmerne.

    Ellers, så kan man købe nogle lige her til en 30-krone (desværre har de dem vist ikke i lysegul, men mon ikke et par hvide kunne gå?)
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    29 Jun 2011
    Geografisk sted
    Fyn
    Indlæg
    13
    Desværre skal det være lige præcis magen til den Belle har på intet andet dur suk. så vis du vil gå i gemmerne ville det være super tak

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af annettetb Se meddelelser
    Desværre skal det være lige præcis magen til den Belle har på intet andet dur suk. så vis du vil gå i gemmerne ville det være super tak
    Uha, jamen jeg kender det. Og hatten af for at hun ikke lader sig "nøje" med noget der bare ligner lidt...nix, det skal være præcist!! You go girl!!

    Jamen, jeg har ikke rigtigt kunnet finde noget i gemmerne. Men som altid, så er google jo skøn, for når man bare googler efter noget, så popper ALT op. Men ALT fås selvfølgelig i USA!! Grrrrrr....

    Nåmen...hvis du søger på "satin glove sewing pattern"...så skal du bare se løjer
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  5. #5
    Inger1 Gæst
    Jeg ville købe noget tyndt jersey stof og tegne/måle hendes hånd/arm og sy med en meget smal søm.
    Eller købe et par tynde hansker og farve dem. Kan som regel købes i brudetøjs forretninger.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •