Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 33

Emner: Dikte 2013. Nyt d. 21/10 Sømandstrøje til Oliver

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2009
    Geografisk sted
    7600 Struer
    Indlæg
    200

    Dikte 2013. Nyt d. 21/10 Sømandstrøje til Oliver

    Hilsen Dikte

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2009
    Geografisk sted
    7600 Struer
    Indlæg
    200
    Så er der en vest klar til at blive sendt op til Barnebarnet. Den er strikket i alpakka. Håber han kan passe den. Syntes godt nok den ser lidt lille ud. Så er begyndt på en mere bare i grå og lidt større..
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Hilsen Dikte

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2009
    Geografisk sted
    7600 Struer
    Indlæg
    200
    Så kunne jeg igen ligge billeder ind.. Underligt.. Nå, men det første billede er en bestilling fra en veninde som manglede en værtindegave, og jeg tænkte at grydelapper kan man jo nok altid bruge. Det andet billede er desværre ikke så godt. Farven ser helt forkert ud. Det er en barselsgave til nogle venner der lige har fået en lille pige. (Camille) Den er strikket i lækkert babyuld og farven er en dejlig sart lilla. Og så har jeg fået strikket et par norske sokker til mig selv. En ufo fra sidste år.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Hilsen Dikte

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2009
    Geografisk sted
    7600 Struer
    Indlæg
    200
    Og så har husbonden fået fyldt lageret op med 10 par nye sokker. Han vil ikke gå i andet, så der skal jo jævnligt nye til.. De er godt nok ikke strikket nu i januar, men i november og december. Havde bare ikke lige fået lagt billede ind af dem.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Hilsen Dikte

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2009
    Geografisk sted
    7600 Struer
    Indlæg
    200
    Tak Bedstemor.. Ja sokkerne er et hit her i familien.. Har fået bestillinger på flere, men jeg syntes nu jeg har nok at gøre med at holde min familie varme om fødderne.. Syntes også det er hårdt for fingerne at strikke sokker..
    Hilsen Dikte

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264

    Dikte 2013

    Dikte, strikker du ikke med benstrikkepinde?
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2009
    Geografisk sted
    7600 Struer
    Indlæg
    200
    Tak BeNi.. :)
    Vtj: Jo det gør jeg. Havde jo læst jeres begrejstring her inde, så dem måtte jeg også eje. Jeg købte 2 sæt af Hans Jørgen fra Thisted da der var middelalder messe på Spøtrup. Og jeg er meget glade for dem. Men det kniber alligevel noget med fingerne når jeg strikker sokker/strømper.
    Hilsen Dikte

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Jeg får også ondt i leddene, hvis jeg "knuger" om tynde strømpepinde - også derfor de er lagt på hylden og at jeg kun bruger magisk løkke og rundpind 80 cm.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2009
    Geografisk sted
    7600 Struer
    Indlæg
    200
    Citat Oprindeligt indsendt af Bedstemor Se meddelelser
    Jeg får også ondt i leddene, hvis jeg "knuger" om tynde strømpepinde - også derfor de er lagt på hylden og at jeg kun bruger magisk løkke og rundpind 80 cm.
    Gir det ikke lidt større riller mellem de to masker hvor de magiske løkker er?
    Hilsen Dikte

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Nej, det er der ikke prob. med - bare man lige strammer første maske.
    Det bliver hurtigt en vane.

    (De strømpestrikkende medcampister der så "løkkerne" fik efterhånden gang i det alle)

    Jeg havde bøvl med at der blev "spor" mellem pindende da jeg brugte strømpepinde - så prøvede jeg at overlappe med en maske pr. pind - det gik ikke nemt - nu er det mange, mange par strømper/sokker/ærmer siden jeg begyndte med magisk løkke.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •