Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Hæklet tæppe fra drops

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    26 Jun 2010
    Geografisk sted
    Midtjylland
    Indlæg
    300

    Hæklet tæppe fra drops

    Så har jeg endnu engang kastet mig over denne opskrift; http://www.garnstudio.com/lang/dk/vi..._id=42&lang=dk

    Det er en julegave til min veninde og hun skal have det i morgen, så det må siges, at jeg er i god tid. Hun er gravid og bor på landet, så jeg ville give hende noget, som hun kunne hygge sig med, når regnen slår mod ruderne.
    ved at hun er vild med designet, da hun så det tæppe, som jeg lavede efter samme opskrift til min mor for nogle år siden.

    Glæder mig helt vildt til at se, hvad hun siger til endnu en gave, der ikke kan byttes
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    For en forfatterinde er bøgerne hendes børn.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    26 Jun 2010
    Geografisk sted
    Midtjylland
    Indlæg
    300
    Mange tak begge to :-) Nu er tæppet pakket flot ind, så det er parat til i morgen. Det er altid noget ganske særligt at give en gave, som man selv har lagt arbejde og tænksomhed i :-)
    For en forfatterinde er bøgerne hendes børn.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Sikke en skøn veninde du er!! Hun bliver da ovenud lykkelig over de tanker og det arbejde der ligger bag
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    26 Jun 2010
    Geografisk sted
    Midtjylland
    Indlæg
    300
    Min veninde blev virkelig glad for tæppet og de friske farver. Er så glad for, at ejg lavede det til hende. især nu hvor vinteren igen har lagt sig over en del af landet.
    For en forfatterinde er bøgerne hendes børn.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •