Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 59

Emner: CUBIK År 2013 mange opskrifter

  1. #21
    cubik Gæst
    Så blev det blå sjal i mohairgarn også færdigt

    ATTACH]73785[/ATTACH]ATTACH]73786[/ATTACH]
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #22
    cubik Gæst

    Værd at vente på

    Sådan.....det var en træls omgang med den opskrift, men nu er det færdigt og vandre op i kikkassen til fordel for sokkegarn.

    Sjalet er strikket i en rigtig lækker og blød 3-trådet uld. Vægten på sjalet er ca. 300 g

    ATTACH]73985[/ATTACH]ATTACH]73986[/ATTACH]
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #23
    cubik Gæst
    Når nu man er sygemeldt igen igen...denne gang er det en dobbeltsidet halsbetændelse, så er der jo tid til at få gjort nogle projekter færdig.

    Jeg fik hæftet enderne på mine ragsokker i restegarn, som Jakob har døbt humørsokkerne.

    ATTACH]73998[/ATTACH]
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #24
    cubik Gæst
    Tak for jeres ros, og gode ønsker Halsen er i bedring...det har jo stået på siden i lørdags, med penicilin m.m. siden søndag, så nu kan jeg da bruge stemmen igen, til stor ærgelse for min bedre halvdel....han nød freden

    Hundeuld: jeg tager det med på fredag til marete, så kan du gramse lige så meget du har lyst

    Måtte en tur ud og hente børnebørn, og kunne så ikke lade være med at stoppe hos røde kors og tænk sig...jeg fandt et hel fed 2-trådet uld og et par sjatter Issager

    ATTACH]74013[/ATTACH]ATTACH]74014[/ATTACH]
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #25
    cubik Gæst
    Nu er lockouten af lærerne endelig slut, så ungerne kan komme i skole igen. Det giver også mig min fritid tilbage, da jeg har været en af de bedsteforældre der har haft fornøjelsen af børnebørnene i den tid det tog.


    Nu har jeg fået udrydet et par UFO´er og lavet kun en ny ting....

    P4190096.jpg
    1 Halsklud til mig selv, UFO

    P4190098.jpgP4190099.jpgP4190100.jpg
    1 skuldervarmer, som ender i kikkassen eller varmestue, da vedkommende som jeg skulle lave den for, er gået hen og blevet et temmeligt kedeligt kapitel. UFO

    P4270103.jpg
    1 Halsklud til min datter, som hun har bestilt.

    Der ligger stadig et par UFO´er som blot skal have hæftet ender, så kan de også blive foreviget

  6. #26
    cubik Gæst
    Så er der lavet endnu en halsklud, som er klar til at lever til ejermanden. Det er meeeegt langt og på bill. 2 er det lagt dobbelt.

    Tja, hvad skal jeg sige....boller fra kolhberg....nu kan der igen ikke uploades billeder, så det må i vente på lidt endnu

    ATTACH]74384[/ATTACH]ATTACH]74385[/ATTACH]

    Så lykkedes det endelig
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #27
    cubik Gæst
    Så er der lavet 1 stk pulsvarmer i en lys mint alpacka garn til genboen, som tak for en hel del garn, som jeg fik til rokken.

    ATTACH]74386[/ATTACH]
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  8. #28
    cubik Gæst
    Så blev jeg færdig med mit tv strik i nogle skønne brændte farver....et dejligt stort sjal på 180 x 95....nu kan jeg nyde en kop og slappe lidt af

    ATTACH]74441[/ATTACH]

    ATTACH]74442[/ATTACH]
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  9. #29
    cubik Gæst

    Garnkurv

    Så fik jeg brugt den første rulle af båndgarnet. Det er blevet til denne garnkurv, og den er ikke helt bette

    På billede 2 er det de sørgelige rester efter endt arbejde.

    ATTACH]74698[/ATTACH]ATTACH]74699[/ATTACH]
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  10. #30
    cubik Gæst

    Havfruesjal

    Så fik jeg endelig nusset mig færdig, men det har også været længe under vejs. Der har ligesom været nogle andre projekter der har været mere spændende, men nu er det der endelig

    Der er gået 3 1/2 ngl. kunstgarn fra hjertegarn, og jeg har hæklet det med en 4,5 hæklenål.

    ATTACH]75282[/ATTACH]ATTACH]75283[/ATTACH]
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •