Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Taske af slips

  1. #1
    Nora Gæst

    Taske af slips

    Min veninde har syet et par tasker af et slips. Hun har lavet dem på nøjagtig samme måde. Er startet med samme afstand fra spids og i samme side, men de er blevet meget forskellige. Er der nogen der kan give en forklaring på dette, for vi kan ikke gennemskue det?!?!
    Den ene er aflang, den anden bolche formet!!
    Nora
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Hmmm...ja, det er da mystisk. Men har symadammen ikke syet en del af disse slipsetasker...for så må hun da kunne hjælpe

    Update: Øv...symadammen er åbenbart ikke på Rokken mere...synes altså, at der er forsvundet mange herindefra.
    Sidst redigeret af bubbihund : 17-12-2012 kl. 23:43 Årsag: Update
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    05 Oct 2012
    Geografisk sted
    i
    Indlæg
    158
    Bunden på den ene taske løber parallelt med den øverste lynlås. På den anden taske ligger bunden i en vinkel af 90 grader på den øverste lynlås. Dette giver to meget forskellige resultater.

    Det er nogle utroligt fine tasker din veninde har fået lavet. Begge faconer ser rigtig gode ud

  4. #4
    Nora Gæst
    Tak for svaret. Kan godt se det du siger, men ved du hvorfor det er blevet sådan? Min veninde siger, at hun har lavet dem på præcis samme måde, men et eller andet må jo være forskelligt - eller?
    Nora

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    05 Oct 2012
    Geografisk sted
    i
    Indlæg
    158
    Citat Oprindeligt indsendt af Nora Se meddelelser
    Tak for svaret. Kan godt se det du siger, men ved du hvorfor det er blevet sådan? Min veninde siger, at hun har lavet dem på præcis samme måde, men et eller andet må jo være forskelligt - eller?
    Nora
    Hvis din veninde tæller antal rækker med slips flere steder på begge taskerne, så tror jeg hun vil finde ud af at det ikke er det samme antal hun når til på begge. Jeg tror hun vil finde frem til, at hun har lavet striben med slips længere på den ene taske end på den anden.

    Jeg har ikke selv prøvet at sy disse tasker, så det er bare ud fra en hurtig tanke, at jeg er kommet frem til dette.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Her er en Tutorial, hvordan man syr en sådan lynlås-trekant-taske:

    http://www.craftpassion.com/2011/07/...-tutorial.html

    God fornøjelse

    (ELSKER altså bare pinterest )
    supersine669

    carpe diem

  7. #7
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af supersine669 Se meddelelser
    her er en tutorial, hvordan man syr en sådan lynlås-trekant-taske:

    http://www.craftpassion.com/2011/07/...-tutorial.html

    god fornøjelse

    (elsker altså bare pinterest )
    super tak for linket.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •