Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 19

Emner: Sten

Hybrid View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
  1. #1
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Sten

    Inge


    Trolde af sten
    Jeg har været ved stranden i dag, og samlet sten, som jeg vil lege med. Gik på nettet for at finde noget om det ,
    Skrevet af Lisa Juhler, bibliotekar 2002
    Stenmaleren Hans Jørgen Hansen fantasifulde trolde, bamser og dyr . Jørgen Hansen har i mange år arbejdet med stenmaling sammen med sine børnebørn. Det begyndte med mariehøns men siden er der kommet mange sjove figurer til. Hans Jørgen Hansen har også udgivet bøgerne "Mal på sten" og "Sjov på sten" på forlaget Klematis. Lige nu arbejder han på en ny bog med ideer til sjov og leg med sten og maling.
    Kender du til noget andet om emnet, så modtager jeg med tak
    Sidst redigeret af hundeuld : 13-05-2009 kl. 08:04 Årsag: Websiden fjernet pga det ven var død.
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet hundeuld

    Da min datter og hendes kammerater har været med oppe i sommerhuset, været nede og samle sten, selv i regnvejr, der er ikke noget så sjovt, at sidde samlet omkring et bord, og lave alle mulige ting, også lime dem sammen, og måske male dem næste gang man kommer i sommerhuset, så rigtig god fornøjelse Inge
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet vtj

    Hej Inge

    Jeg hører til dem som ikke kan gå på en strand uden, at jeg har lommerne fulde af sten. Her er lige nogle mariehøner, som især børn kan være med til at male, men tag en tur på min hjemmeside( gå til profilen)der er der flere eksempler på hvad man kan få ud af sten. Hvis du har spørgsmål så tøv endelig ikke med at spørge.


    Hilsen
    Vinni
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    • Filtype: jpg 7.jpg (5,9 Kb, 6 visninger)
    Sidst redigeret af hundeuld : 13-05-2009 kl. 08:05 Årsag: ikke egne websider i indlæg
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet hundeuld

    Nej hvor er de flotte Vinni, har du lakeret dem bagefter
    Er der noget specielt maling der er bedst til maling på sten, som du kan anbefale :!:
    Jeg har brugt maling vi havde som rester, men de er ved at slippe op
    Venlig hilsen
    Rokken

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet vtj

    Hej Bente

    Jeg lakerer altid mine sten 3-4 gange enten med en blank eller mat lak.

    Jeg bruger en hobbymaling som hedder Deco Craft: købes bl.a. hos Sadolin farveland fåes som Brilliant/Mat, man skal lige bemærke at Deco Craft Matt ikke kan hærdes i ovnen, disse ting skal lakeres. Fælles for disse malinger er at det er på vandbasis.


    Jeg er vil også godt rose dig for at få dette forum op at køre. Det er det første jeg gør når jeg kommer hjem fra arbejdet, det er lige at sætte sig ned for at se om der skulle være nogen med nye indlæg. Så er det jo også skønt at vi har fået nogle med fra vores nabolande.

    Hilsen
    Vinni
    Venlig hilsen
    Rokken

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet tut

    Jeg ved hvad jeg skal lave med børnebørne på søndag, vi skal til stranden
    Venlig hilsen
    Rokken

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •