Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: NYT ang. Aarhus depot

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    NYT ang. Aarhus depot

    Her vil jeg lægge det der sker vedr. det nye varmestuestrikker depot i Aarhus så i kan se vi ikke har glemt jer

    Der er ingen strøm eller el på depotet lige nu da der bygges om lige nedenunder os, derfor er det hele sat på pause, dog ikke mere end strikkebente er i fuld gang med at samle vores ting sammen rundt omkring.håber også du har lyst til at være med til at få depotet til at fungere strikkebente.

    Efter nytår skal der males på depotet med det maling vi har fået doneret af minda , derefter skal der soteres sække og sættes i system, sættes reoler op. Der kommer IngeK og Kaj og giver en hånd med ...hvorfor dem !! De er udlært på hoved depotet og ved hvordan det skal gøres og vi skal så have lært 3 nye op i det i Aarhus. Anna er nøglebærer på depotet men der skal være flere, da det er et arbejde særlig i september - oktober og november.

    Vi 2 herfra parcellen tager et 3 dags ophold i Aarhus så vi kan få det hele til at kører og vi så om søndagen kan lukke det nye depot op allesammen + få os en hygge stund.

    Det er lidt hvad der sker lige nu, er der noget du vil spørge om, så kom frem med det.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    15 Mar 2011
    Geografisk sted
    2630 Taastrup
    Indlæg
    546
    Igen og igen bliver jeg imponeret, Hundeuld.
    Det er et kæmpe arbejde, du fik startet, da du startede Rokken, og se lige hvor mange der idag, giver en hjælpende hånd.

    Gi' lige jer selv et skulder klap derude..
    I må sku' godt være stolte over at være med i så fantastisk projekt, som Varmestuestrik er.

    Det varmer i en koldt tid, at vide, at der er så mange med næstekærligheden i orden...
    Det kræver ærlighed, at sælge elastik i metermål..

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tak Minda
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •